logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۷۱۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

خانه هلال مرکز مدیریت حوزه علمیه استان زنجان افتتاح شد

خانه-هلال-مرکز-مدیریت-حوزه-علمیه-استان-زنجان-افتتاح-شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از افتتاح خانه هلال مرکز مدیریت حوزه علمیه خبرداد و گفت: این راه اندازی با هدف توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث انجام شد.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی هلال احمر زنجان سید قاسم موسوی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح خانه هلال مرکز مدیریت حوزه علمیه استان زنجان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سازمانی کارآمد است که برای قبل از وقوع حادثه، حین حادثه و پس از آن برنامه ریزی‌های منسجمی دارد که برای همه این مراحل آمادگی وجود دارد.

وی یادآوری کرد: در هلال احمر برای قبل از وقوع هر حادثه‌ای آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات برای علاقمندان از طریق خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاهای استان زنجان ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در سومین سال راه اندازی خانه‌های هلال در استان هستیم، گفت: خانه‌های هلال بهانه‌ای برای توسعه آموزش‌های هلال احمر است و ساماندهی نیروهای داوطلب در این خانه‌ها را انجام می دهیم.

موسوی ادامه داد: همه علاقمندان می‌توانند با بهره‌مندی از آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند شده و به همه افرادی اطرافیان نیز این آموخته ها را انتقال دهند.

وی ضمن قدردانی از حوزه علمیه زنجان در همکاری راه اندازی خانه‌های هلال اظهارداشت: طلاب حوزه‌های علمیه استان ظرفیت قابل توجهی برای ارائه آموزش‌های هلال احمر در دورافتاده‌ترین مناطق استان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در دوره شیوع کرونا طلاب در خط مقدم قرار داشتند و به فوتی های ناشی از این بیماری در کفن و دفن خدمات قابل توجهی ارائه دادند.

موسوی با بیان اینکه خانه های هلال به خوبی در استان زنجان نهادینه و از ظرفیت های آن در مقوله توسعه آموزش استفاده شده است، اظهارداشت: در تلاش برای ارتقای آمادگی همه هموطنان در برابر حوادث هستیم تا خسارت های جانی و مالی در بلایا را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: طلاب علاقمند در حوزه های علمیه زنجان می توانند با بهره مندی از آموزش های عمومی و تخصصی هلال احمر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اقدام به ارائه خدمات امدادی به کاربران جاده ای در سوانح باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با تمام توان در خدمت حوزه علمیه است و چنانچه افرادی نیازمند خدمات درمانی باشند در قالب طرح حمایتی – درمانی می توانیم با پرداخت هزینه های درمانی به آنان کمک کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از سه میلیارد تومان هزینه درمانی برای افراد کم برخودار نیازمند به خدمات درمانی در استان زنجان پرداخت کردیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر