logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

صف آرایی آمریکا در برابر نظام اسلامی همیشگی است/مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند

صف-آرایی-آمریکا-در-برابر-نظام-اسلامی-همیشگی-است-مردم-در-مصرف-آب-و-برق-صرفه-جویی-کنند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با همه قدرت در برابر نظام اسلامی صف‎آرایی کرده است.

به گزارش موج رسا; آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، اظهار داشت: 18 تیرماه 1359 به عنوان سالروز کشف کودتای آمریکایی نوژه است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با همه قدرت در برابر نظام اسلامی صف‎آرایی کرده است،ادامه داد: کشف کودتادی نوژه موجب شد تا توطئه های آمریکا علیه نظام اسلامی عملیاتی نشود.

خطیب جمعه زنجان کودتای پادگان نوژه را مطالعه شده علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: قرار بود با اجرای این کودتا، مراکز حساس نظام اسلامی مورد اصابت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عنایت خداوند متعال موجب شد تا این توطئه عملیاتی نشود،ادامه داد: کودتای نوژه توسط یکی از افراد شرکت کننده در کودتا لو رفت.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 16 تیرماه آغاز هفته فرهنگ مالیاتی،بیان داشت: هزینه‎های جاری و بودجه کشور باید توسط منابع مالیاتی اداره شود.

وی با بیان اینکه فرار مالیاتی از دیدگاه مقام معظم رهبری ظلم به افراد جامعه است،خاطرنشان کرد: ضروری است برای آبادانی کشور، مالیات پرداخت شود.

امام جمعه زنجان به 15 شوال به عنوان سالروز شهادت ابرمرد تاریخ اسلام، حمزه عموی پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: وی از یاران باوفای حضرت محمد (ص) بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه 17 شوال به عنوان سالروز غزوه خندق است،افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان پیامبر گرامی اسلام با مشورت سلمان فارسی، خندقی حفر کرد و این جنگ به نفع مسلمانان پایان یافت.

آیت الله خاتمی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی از مسئولان خواست به این نوع ورزش بیشتر توجه کنند.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به 21 تیرماه به عنوان سالروز سرکوب مردم  در مشهد مقدس،گفت: رضاخان در صدد بود کشف حجاب را در جامعه پیاده کند.

وی بیان داشت: جنگ 33 روزه و مقاومت جوانان در جنوب لبنان موجب شد تا آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی سنگین مواجه شوند.

خطیب جمعه زنجان خاطرنشان کرد: شلیک موشک به مقر داعش از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری کاری عالی و پاسخی به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به افزایش بی رویه مصرف آب و برق در کشور،افزود: برای جلوگیری از حد رفت آب و برق باید مصرف بهینه شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر