logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۷۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در آیین تودیع و معارفه مدیرکل مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان مطرح شد

اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ۱۳.۵ برابر شد

اعتبارات-اداره-کل-نوسازی،-توسعه-و-تجهیز-مدارس-استان-زنجان-۱۳.۵-برابر-شد
در آیین تودیع و معارفه مدیرکل مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان موضوعات مختلفی مانند ۱۳.۵ برابر شدن اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان و ساخت مدرسه سبز در زنجان مطرح شد.

به گزارش موج رسا; جهانگیر صفری امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در طول چهار سال گذشته، اظهار کرد: هیچ منطقه‌ای از نواحی ۱۴ گانه آموزشی استان زنجان در طول ۴ سال وجود ندارد که در آن پروژه‌های آموزشی ساخته و یا افتتاح نشده باشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در سال ۹۶ از ۱۰ میلیارد تومان به ۲۹۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسید، ابراز کرد: اعتبارات متمرکز استانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از ۱۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۸۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسید.

مدیرکل سابق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با تاکید بر اینکه اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نسبت به سال ۹۶، ۱۳ و نیم برابر شده است، تصریح کرد: اکنون ۱۰۰ پروژه در استان زنجان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ۷۷ پروژه از محل اعتبارات ملی و ۲۳ پروژه از محل اعتبارات استانی در حال پیگیری است، عنوان کرد: در استان زنجان مدارس خشتی، گلی و سنگی وجود ندارد.

صفری با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایش تمامی مدارس استان زنجان، ادامه داد: سرانه آموزشی استان زنجان از پنج و چهار دهم به شش و چهار صدم رسیده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان پایلوت طرح اجرای مدرسه سبز در کشور بود، افزود: یک مدرسه ۱۲ کلاسه تا مهر ماه در زنجان افتتاح می‌شود.

شعاعی معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه وضعیت اعتبارات و نقدینگی در نوسازی مدارس، ابراز کرد: باید در دست هم بدهیم و مدرسه سازی را اولویت امور عمرانی انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان از طریق مبدل سازی و خیرین نسبت به احداث مدارس در استان زنجان اقدام کرد.

اسلامی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه حل مشکلات نواحی چهارده گانه آموزشی استان زنجان از اولویت‌های کاری من خواهد بود، افزود: توجه بیشتری به شهرستانها در زمان مدیریت اینجانب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعامل با مجمع خیرین مدرسه ساز از اولویت‌های کاری است، ابراز کرد: ساخت مدارس سبز از اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خواهد بود.

اسلامی بیان کرد: استفاده از تکنولوژی بر پایه دانش بنیان از اولویت‌های کاری مدیریت جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خواهد بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر