logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۷۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
برگزار کننده نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی:

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه-تخصصی-مبلمان-و-دکوراسیون-داخلی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
برگزار کننده نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با اشاره به اینکه ششم تا ۱۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی برگزار خواهد شد گفت: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

رسول نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ششم تا ۱۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی برگزار خواهد شد اظهار داشت: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: نمایشگاه با حضور ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، زنجان و همدان برگزار می‌شود.

برگزار کننده نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با اشاره به اینکه مقرر شده تا در این نمایشگاه محصولات مختلفی ارائه شود، گفت: از جمله کالا‌های قابل عرضه در نمایشگاه مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، بوفه، میز تلویزیون، لوستر، چراغ‌های تزئینی، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، فرش و تابلوفرش و محصولات مربوط به دکوراسیون منزل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از برگزاری این نمایشگاه، اهداف متفاوتی دنبال می‌شود، خاطر نشان کرد: ایجاد نمایندگی در استان زنجان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین‌ تولیدکنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا برن حق انتخاب مشتری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر