logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۷۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان به بیش از 840 نفر امدادرسانی کرد

هلال-احمر-زنجان-به-بیش-از-840-نفر-امدادرسانی-کرد-
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه ماهه نخست سالجاری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از 843 نفر در 210 حوادث جاده‌ای، کوهستان و دیگر سوانح امداد رسانی کردند.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، سید قاسم موسوی اظهار داشت: سه ماهه نخست سال جاری 210 حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که در این حوادث یک هزار و 786 نفر حادثه دیدند.

وی افزود: این حوادث یک‌هزار و 756 نفر آسیب دیده و 386 نفر مصدوم بر جا گذاشت و تیم‌های امدادی هلال احمر 47 نفر را اسکان اضطراری دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث تیم‌های عملیانی 21 نفر را جهت مداوا به مراکز درمانی استان منتقل و هفت نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی، تعداد فوتی‌‌های ناشی از حوادث را 30 نفر بیان کرد و ابراز داشت: این تعداد در صحنه حادثه جان خود را از دست داده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی‌ها 372 تیم عملیاتی با یک هزار و 22 نفر نجاتگر خدمات امدادی را به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان 210 سانحه در سطح استان 197 دستگاه آمبولانس و 165 دستگاه خودروی نجات و 12 خودروی کمک دار بکارگیری شد یادآوری کرد: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده های این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر