logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استنان زنجان:

سوانح رانندگی در زنجان دو نفر را به کام مرگ کشاند

سوانح-رانندگی-در-زنجان-دو-نفر-را-به-کام-مرگ-کشاند

رئیس پلیس راه استنان زنجان از سوانح رانندگی در 24 ساعت گذشته زنجان خبرداد و گفت: در دو حادثه رانندگی که در محورهای استان زنجان اتفاق افتاد دو نفر جان خود را از دست دادند.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سوانح رانندگی در 24 ساعت گذشته محور‌های استان زنجان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته دو حادثه مرگبار در محور‌های استان زنجان اتفاق افتاد که در آن دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی از حوادث ساعت 19 روز گذشته اتفاق افتاد بیان کرد: در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو و پراید با یکدیگر برخورد کرده که راننده خودرو پژو جان خود را در این حادثه از دست داد.

رئیس پلیس راه استنان زنجان بیان کرد: راننده پراید نیز به دلیل جراحات وارده شده به بیمارستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در محور زنجان- خدابنده اتفاق افتاد و عامل این حادثه نیز انحراف به چپ خودرو پژو گزارش شده است.

شیرمحمدی از واژگونی خودرو پرادو در محور ابهر- خدابنده خبرداد و افزود: در این حادثه نیز راننده خودرو به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

وی عامل این حادثه را تخطی از سرعت مطمنئه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: این حادثه ساعت 12:30 شب گذشته اتفاق افتاد.

رئیس پلیس راه استنان زنجان ابراز کرد: راننده این خودرو به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان خود را به دلیل جراحات شدید وارد شده از دست داد.

وی ابراز کرد: بیشترین عامل تصادفات و تلفات جانی در محورهای استان زنجان در ایام تعطیلات تابستان خواب آلودگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر