logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۶۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

کلاس‌های فشرده کنکور برای دانش آموزان برگزار می‌شود/ تلاش برای آمادگی دانش آموزان در جشنواره خوارزمی

کلاس‌های-فشرده-کنکور-برای-دانش-آموزان-برگزار-می‌شود-تلاش-برای-آمادگی-دانش-آموزان-در-جشنواره-خوارزمی
رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌های فشرده‌ای برای دانش آموزان کنکوری برگزار می‌شود، گفت: هزینه این کلاس‌ها بسیار پایین است.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اساتید و معلمان برای ارتقاء کیفیت آموزش دانش آموزان و آمادگی دانش آموزان برای کنکور، اظهار کرد: دو همایش بسیار بزرگ در خصوص کنکور در دو مقطع یازدهم و دوازدهم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش‌ها دانش آموزان به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند، ابراز کرد: اساتید به نام و برتر کشوری در این همایش حضور داشتند.

رئیس ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌های فشرده ای برای دانش آموزان کنکوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: هزینه این کلاس‌ها بسیار پایین است.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها با هزینه ساعتی ۲۵۰۰۰تومان برگزار می‌شود، تصریح کرد: اگر چنانچه دانش آموزی قادر به پرداخت این هزینه نباشد حضور در کلاس برای آن دانش آموز به رایگان خواهد بود.

طاهری با بیان اینکه دو هفته کلاس آموزشی فشرده برای دانش آموزانی که در جشنواره خوارزمی شرکت خواهند کرد برگزار شده است، خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها برای نقش آفرینی هر چه بیشتر دانش آموزان زنجانی در مرحله کشوری جشنواره خوارزمی برگزار شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر