logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۶۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت موتورسواری و رالی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

هیچ پیست فعالی در زنجان وجود ندارد/ شهرداری اجازه استفاده از پیست موتورسواری را نمی‌دهد

هیچ-پیست-فعالی-در-زنجان-وجود-ندارد-شهرداری-اجازه-استفاده-از-پیست-موتورسواری-را-نمی‌دهد
رئیس هیئت موتورسواری و رالی استان زنجان گفت: هیچ پیست موتورسواری که بتوانیم از آن استفاده کنیم در استان وجود ندارد.

یدالله واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیست‌های موتورسواری و رالی استان زنجان، اظهار کرد: متأسفانه هیئت موتورسواری و رالی استان زنجان فاقد هرگونه پیست است.

وی با بیان اینکه سال‌های قبل شهرداری پیستی را راه‌اندازی کرد که اجازه بهره‌برداری از آن پیست را به هیئت موتورسواری و رالی استان زنجان می‌داد، ابراز کرد: متأسفانه حدود ۲ سال است که شهرداری اجازه بهره‌برداری از این پیست را به هیئت موتورسواری و رالی استان زنجان نمی‌دهد.

رئیس هیئت موتورسواری و رالی استان زنجان با بیان اینکه در سال‌های گذشته زمینی جهت احداث پیست رالی و موتورسواری به یک شخص توسط شهرداری واگذار شد، تصریح کرد: این پیست سال‌هاست که بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه پیستی در شهر صائین قلعه وجود دارد، عنوان کرد: پیست شهر صائین قلعه جزو پیست‌های استاندارد استان زنجان است اما متأسفانه به دلیل مشکلاتی، بلااستفاده مانده است.

واعظی با بیان اینکه پیست موتورسواری که بتوانیم از آن استفاده کنیم در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ پیست رالی در استان زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت رالی استان زنجان برای تمرین از آف‌رود‌ها استفاده می‌کنند، ادامه داد: با تمامی نهادها و دستگاه‌های متولی مکاتباتی داشته‌ایم که متأسفانه هیچ‌گونه همکاری از طرف مسئولان نبوده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر