logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۶۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج اساتید استان زنجان در گفت‌‌وگو با موج رسا خبر داد؛

احصای۷۶ مسئله و مشکل در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و فرهنگی/ هدف اندیشکده‌های بسیج استاد استان زنجان کمک به دولت‌ها است

احصای۷۶-مسئله-و-مشکل-در-حوزه‌های-کشاورزی،-اقتصادی-و-فرهنگی-هدف-اندیشکده‌های-بسیج-استاد-استان-زنجان-کمک-به-دولت‌ها-است
مسئول بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۷۶ مسئله در استان زنجان احصا شده است، گفت: این مسائل در حوزه های مختلف کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بوده است.

وهب جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۸۸ استاد دانشگاه جذب بسیج اساتید استان شده‌اند، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۴۷۰ استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی عضو بسیج اساتید استان زنجان هستند.

وی با اشاره به افتتاح سه دفتر جدید بسیج اساتید در دانشگاه های استان زنجان، ابراز کرد: با افتتاح این سه دفتر تعداد دفاتر فعال بسیج اساتید در سطح استان به ۱۷ دفتر رسیده است.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه ۲۰ جلسه جبهه علمی فرهنگی در استان زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری جبهه علمی و فرهنگی احصا مسائل و مشکلات استان است.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۷۶ مسئله در استان زنجان احصا شده است، عنوان کرد: این مسائل در حوزه های مختلف کشاورزی اقتصادی فرهنگی و غیره بوده است.

جعفریان با بیان اینکه اعضای هیئت علمی عضو بسیج اساتید بعد از احصا مسائل و مشکلات راهکار برون رفت برخی از این مشکلات را تدوین کرده‌اند، ادامه داد: با مدیران مرتبط با این مسائل و مشکلات جلساتی برگزار شده است و راهکارهای برون رفت از مشکلات به مدیران کل آن نهاد مربوطه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از مسائل احصا شده وارد اقدامات عملی نیز شده‌ایم، افزود: در برخی از این مسائل توفیقاتی حاصل شده است.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به فعالیت بیش از پیش اندیشکده‌های علمی و فرهنگی بسیج اساتید، خاطرنشان کرد: هدف فعالیت اندیشکده های بسیج اساتید استان زنجان کمک به دولت‌ها فارغ از نگاه و گرایشات سیاسی آن‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج اساتید استان زنجان در فضای مجازی، ابراز کرد: بسیج اساتید در ۳۰ بستر مجازی در پیام رسان های مختلف در حال فعالیت است.

جعفریان با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین بسیج اساتید استان زنجان با قوت در حال فعالیت است، افزود: این قرارگاه توسط بسیج اساتید دانشگاه پیام نور زنجان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به لزوم تزریق معنویت در جامعه از طریق بسیج و بسیجیان، تصریح کرد: کلاسهای اخلاق بسیج اساتید به صورت مستمر و مداوم در حال برگزاری است.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه بسیج اساتید به دنبال کمک به دولتها و حل مشکلی از مشکلات مردم است، خاطر نشان کرد: رهبری در بیانات خود فرمودند: که حضور بسیج در هر جایی که کار روی زمین مانده است الزامی است.

وی با بیان اینکه این مردم بسیج را حلال مشکلات خود می‌دانند، عنوان کرد: در زمان بحران‌ها تمامی اقشار بسیج در سیل زلزله کرونا و غیره به مردم خدمات رسانی می‌کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر