logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۶۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۳۰ اداره پر مصرف برق استان زنجان کارت زرد گرفتند

۳۰-اداره-پر-مصرف-برق-استان-زنجان-کارت-زرد-گرفتند
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: هر اداره‌ای که در مدت زمان وقت اداری ۷ صبح تا ۱.۳۰ دقیقه ظهر در حدود ۳۰ درصد مصرف برق را کاهش ندهد کارت زرد دریافت می‌کند و در مرحله دوم در صورت تکرار پر مصرفی، برق قطع خواهد شد.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ما به دنبال حفظ منابع ملی هستیم، اظهار داشت: با همکاری خوبی که توسط کشاورزان و صنعت وجود دارد توانسته‌ایم از خاموشی‌ها در بخش‌های مختلف از جمله خانگی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار مگاوات در تولید برق کسری وجود دارد، افزود: اما این کسری با برنامه‌ریزی‌های متنوع از جمله تغییر ساعات کاری، اخطاریه به ادارات، قطع برق اداراتی که مایل به همکاری نیستند در حال تامین است.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه هر روز مصرف برق ادارات در مرکز پایش توزیع شرکت برق، پایش می‌شوند، گفت: هر اداره‌ای که در مدت زمان وقت اداری ۷ صبح تا ۱.۳۰ دقیقه ظهر در حدود ۳۰ درصد مصرف برق را کاهش ندهد کارت زرد دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ مورد کارت زرد برای این ادارات صادر شده است و اگر دوباره تکرار شود علاوه بر قطعی برق اداره، اسامی ادارات رسانه‌ای خواهند شد.

جوادی خاطر نشان کرد: برای پایداری شبکه برق نیاز است تا همه مردم همکاری داشته باشند و صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند هرچند که با ایجاد برخی محدودیت‌ها این پایداری وجود دارد و آنچه که برنامه‌ریزی شده این است که مانع از قطع برق در بخش خانگی شویم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر