logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۶۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت کشتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

بدنبال تشکیل تیم کشتی ترک زبانان در لیگ دسته یک هستیم

بدنبال-تشکیل-تیم-کشتی-ترک-زبانان-در-لیگ-دسته-یک-هستیم
رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: در تلاش هستیم تا یک تیم از ترک زبانان در لیگ دسته یک تشکیل دهیم.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات استانی کشتی آزاد نونهالان، اظهار کرد: این مسابقات در اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و اختتامیه آن خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی با اشاره به حضور هشت تیم کشتی در این دور از مسابقات، ابراز کرد: دور رفت این مسابقات به میزبانی شهرستان زنجان و دور بازگشت آن به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه چهار تیم به مرحله نیمه نهایی این رویداد ورزشی راه پیدا کردند، تصریح کرد: زنجان و خدابنده در گروه الف و ابهر و صائین قلعه در گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه زنجان خدابنده و صائین قلعه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در این رویداد ورزشی کسب کردند، عنوان کرد: این مسابقات بدون دریافت هزینه ورودی برگزار و به تیم‌های برنده به ترتیب ۵ و ۳ و ۲ میلیون تومان هدیه اهدا شد.

محمدی با بیان اینکه در حاشیه این رویداد ورزشی از دوازده پهلوان و پیشکسوت کشتی تجلیل شد، ادامه داد: اولویت اصلی هیئت کشتی استان زنجان تربیت ورزشکاران در رده سنی نونهالان و نوجوانان است تا در سالهای آینده در کشتی کشور و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور کشتی گیران زنجانی در لیگ دسته یک کشور در رده سنی امید، افزود: ۳ کشتی گیر زنجانی در رده سنی بزرگسالان در این رویداد ورزشی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه فعلاً هیچ اسپانسری برای این رویداد ورزشی جهت حمایت از ورزشکاران زنجانی اعلام آمادگی نکرده است، خاطرنشان کرد: اگر اسپانسری وجود نداشته باشد هیئت کشتی از این ورزشکاران نهایت حمایت را خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که در این رویداد ورزشی یک تیم از ترک زبانان تشکیل دهیم، ابراز کرد: در تلاش هستیم که نام آذربایجان و ترک زبانان را در این رویداد ورزشی بالا ببریم.

محمدی با اشاره به زمان برگزاری این رویداد ورزشی، عنوان کرد: این رویداد ورزشی در نیمه دوم تیرماه برگزار می شود‌.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر