logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۶۸۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش و پروش ناحیه ۲ زنجان:

امسال دانش آموز جامانده از تحصیل در ناحیه ۲ نداریم/ آغاز امتحانات غایبین موجه از ۲۸ خردادماه در زنجان

امسال-دانش-آموز-جامانده-از-تحصیل-در-ناحیه-۲-نداریم-آغاز-امتحانات-غایبین-موجه-از-۲۸-خردادماه-در-زنجان
رئیس آموزش و پروش ناحیه ۲ زنجان گفت: هیچ دانش آموز جا مانده از تحصیل از حیث نبود مدرسه و یا کمبود فضای آموزشی در ناحیه ۲ زنجان نداریم.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به زمان اتمام امتحانات و نحوه برگزاری امتحانات در ناحیه ۲ زنجان، اظهار کرد: امتحانات متوسطه اول تا ۲۵ خرداد به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به زمان برگزاری امتحانات غایبین موجه مقطع متوسطه اول، ابراز کرد: امتحانات غایبین موجه از ۲۸ خردادماه آغاز می‌شود و تا 2 تیرماه ادامه دارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم تا به این لحظه بدون بروز هیچ گونه مشکلی برگزار شده است، تصریح کرد: ۲۸ خرداد امتحانات نهایی پایه دوازدهم به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه تمامی دانش آموزان ابتدایی تحت پوشش ناحیه ۲ زنجان به نحو احسن و اکمل در مدارس ثبت نام می شوند، ابراز کرد: هیچ دانش آموز جا مانده از تحصیل از حیث نبود مدرسه و یا کمبود فضای آموزشی در ناحیه ۲ زنجان وجود نخواهد داشت.

طاهری با اشاره به تشکیل ستاد ثبت نام و فعالیت پرقدرت این ستاد، ادامه داد: ناظران ناحیه ۲ آموزش و پرورش در مدارس پر متقاضی حضور دارند و مشکلات مربوط به ثبت نام دانش آموزان را رصد می کنند تا مشکلات احتمالی در ثبت نام دانش آموزان رفع شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مدارس، دانش آموزان ساکن در محدوده جغرافیایی خود را ثبت نام می‌کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر