logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۶۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبرداد

۱۵۸۳۴ نفر در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

۱۵۸۳۴-نفر-در-شهرهای-با-جمعیت-زیر-۱۰۰-هزار-نفر-در-استان-زنجان-در-طرح-نهضت-ملی-مسکن-ثبت-نام-کردند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده است.

وی به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: سه پروژه در شهرستان‌های خدابنده، صائین‌قلعه و سلطانیه در دست طراحی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: اجرای هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی شروع شده و در نهایت ۴۹۵ واحد در اجرای فونداسیون قرار دارد و ۲۴۳ واحد هم در اجرای اسکلت است.

خواجه‌ای با بیان اینکه پروژه ۳۶۸ شهر زنجان گلشهر هم توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تامین تسهیلات در موعد این پروژه به اتمام برسد.

وی از وجود ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۵ درصد این واحدها معادل بیش از ۵۱ هزار واحد مقاوم سازی شده است و امسال ۴ هزار و ۲۳۰ فقره برای مقاوم‌سازی به بانک‌ها در استان زنجان ابلاغ شده است.

خواجه‌ای عنوان کرد: همه این واحدها برای بانک‌های عامل معرفی شدند و این بانک‌ها همکاری خوبی دارند و تا‌کنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم عقد قرار داد صورت گرفته است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر