logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۶۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

اعتراف آمریکا به شکست فشار حداکثری، نشان از اوج قدرت ایران است/ بیانات رهبر انقلاب، تبیین دوباره مکتب امام خمینی(ره) بود

اعتراف-آمریکا-به-شکست-فشار-حداکثری،-نشان-از-اوج-قدرت-ایران-است-بیانات-رهبر-انقلاب،-تبیین-دوباره-مکتب-امام-خمینی(ره)-بود
امام جمعه خرمدره گفت: اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر شکست فشار حداکثری بر ایران اسلامی، نشان از اوج قدرت ایران اسلامی در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بوده و نعمت بزرگ الهی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره ضمن تحلیل سیره مردم‌داری امام رضا (ع) اظهار داشت: مردم‌داری و با مردم بودن از مصادیق و مظاهر بارز مهربانی امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید این سیره را به‌صورت عملیاتی در جامعه جاری و ساری سازند خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در اجتماعات مردمی و به‌ویژه نماز جمعه از مصادیق مهم مردمی بودن و رکن ارزیابی موفقیت یک مسئول است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تبیینی دوباره از مکتب امام راحل بود که باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد.

امام جمعه خرمدره گفت: دولت آمریکا به دلیل اقدامات حزب جمهوری‌خواه و فشارهای انتخاباتی آینده از سویی و جنگ روسیه و اوکراین و فشارهای اقتصادی وارده از سوی دیگر در تلاش است با تقسیم کار احمقانه بین آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم اشغالگر قدس و با اقدامات نمایشی و تحت فشار قرار دادن ایران، پرونده برجام را آنگونه که می‌خواهد ببندد.

وی افزود: این درحالی است که ایران اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و ابتکار، شجاعت و مقاومت مردم به‌ویژه جوانان انقلابی در برابر این زیاده‌خواهی هم مقاومت کرده و دشمن را وادار به تسلیم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر شکست فشار حداکثری اظهار داشت: اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر شکست فشار حداکثری بر ایران اسلامی، نشان از اوج قدرت ایران اسلامی در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بوده و نعمت بزرگ الهی است.

وی با بیان اینکه کاهش همکاری‌های فراپادمانی و خاموش کردن دوربین‌های مربوط به آن پاسخی قاطع در برابر زیاده‌خواهی‌های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا است، تصریح کرد: دشمن باید بداند که اقدام انقلابی دولت منحصر در این اقدامات نبوده و اقدامات دیگری از قبیل خروج از NPT خارج از تصور نیست.

امام جمعه خرمدره خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌داند که موازنه قدرت در جنوب غرب آسیا (خاورمیانه) به نفع ایران اسلامی و محور مقاومت تغییر کرده و حتی یمن مظلوم، قادر است بخش مهمی از ماموریت‌های محور مقاومت را به سرانجام برساند.

وی افزود: تسلیم ائتلاف عربستان در برابر یمن و پذیرش تمدید آتش‌بس به دلیل حملات گسترده به پایگاه‌های نفتی عربستان و البته با فشار آمریکا به دلیل آگاهی از تبعات ادامه بحران نفتی از مصادیق این پیروزی و تغییر موازنه است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به پیام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان و اعتراف بر احتمال فروپاشی گفت: پیام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان و تاکید بر احتمال فروپاشی، نشان‌دهنده این است که مشکل اصلی رژیم صهیونیستی بحران هویت و تنفر جامعه بشری از آن است و اقدامات حمایتی غرب و عادی شدن رابطه برخی کشورهای عربی با این رژیم، نجات‌بخش آن نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی) نیز از جمله افرادی است که در خصوص زوال این رژیم ابراز نگرانی کرده بود، خاطرنشان کرد: او در 9 اُکتبر ۲۰۱۷ در جشن «سوکوت» یهودیان گفته بود: «تمامی تلاش خود را برای اینکه اسرائیل صدمین سالروز تاسیسش را ببیند به کار خواهم گرفت اما این یک امر حتمی نیست. تاریخ به ما یاد داده که حکومت مردم یهود بیش از 80 سال تاکنون دوام نیاورده که مربوط به دوره حشمونیان است.»

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: اعتراف و اذعان به خطر فروپاشی در حالی توسط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد که برخی‌ها پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب بر فروپاشی این رژیم در 25 سال آینده را غیرواقعی قلمداد می‌کردند.

امام جمعه خرمدره در ادامه ضمن تبریک هفته محیط زیست و تشکر از طرح‌های زیست‌محیطی افتتاح‌شده گفت: محیط زیست سالم، یک نعمت و هدیه بزرگ الهی است که عموم مردم و نسل‌های آینده حق بهره‌‌مندی از آن را دارند و صیانت از آن یک وظیفه دینی و عقلی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر