logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم خبر داد

لزوم تشدید نظارت بر فروشگاه ها و بازار/ مردم در مصرف انرژی صرفه جویی کنند

لزوم-تشدید-نظارت-بر-فروشگاه-ها-و-بازار-مردم-در-مصرف-انرژی-صرفه-جویی-کنند
امام جمعه طارم با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر فروشگاه ها، گفت: قرار بود فقط چهار قلم جنس گران شود اما متاسفانه بیش از چهار قلم جنس گران شده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نمازجمعه طارم با توصیه مردم به صرفه جویی در مصرف انرژی، اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تقویت زیرساخت های انرژی به خصوص برق در روستاها اقدام کند.

وی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر فروشگاه ها، ابراز کرد: قرار بود فقط چهار قلم جنس گران شود اما متاسفانه بیش از چهار قلم جنس گران شده است.
امام جمعه طارم با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها تا ۵۰ درصد، تصریح کرد: مردم و بخصوص قشر ضعیف جامعه تحت فشار هستند.
وی با اشاره به ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان، عنوان کرد: حرم مطهر امام رضا (ع) بزرگترین ملجاء شیعیان و ملت ایران است.
منصوری با اشاره به فرا رسیدن زمان اعزام حجاج به سرزمین وحی، خاطرنشان کرد: بهتر است سوغاتی ها را از داخل کشور تهیه کنند و عیب است که زمانی را که در سرزمین وحی هستند به بازار گردی و پاساژگردی صرف کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بدون اندیشه امام خمینی (ره) معنایی ندارد و نباید اجازه دهیم که شخصیت امام تحریف شود.
امام جمعه طارم با تاکید بر این جمله رهبری که نگذارید از انقلاب هویت زدایی کنند و هویت انقلاب را واژگون کنند، افزود: نباید سبک زندگی غربی در خانواده حاکم باشد.
وی با بیان اینکه مشکلات وجود دارد اما بن‌بستی در کشور نیست، ابراز کرد: امروز دشمن به دنبال تخریب مسئولین است.
منصوری با بیان اینکه اسرائیل امروز با پدیده مهاجرت معکوس مواجه است، تصریح کرد: آمریکا به شکست خود در برابر ایران اعتراف کرده و می‌گوید فشار حداکثری در برابر ایران جواب نمی دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر