logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۶۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

عدم همکاری ایران با آژانس دورغ است/ صنایع دستی نشانه فرهنگ و تمدن استان زنجان است

عدم-همکاری-ایران-با-آژانس-دورغ-است-صنایع-دستی-نشانه-فرهنگ-و-تمدن-استان-زنجان-است
امام جمعه سلطانیه گفت: عدم همکاری ایران با آژانس دورغ است و ایران فراتر از قوانین بین المللی با آژانس همکاری کرده و اجازه نصب دوربین های فراپادمانی نشانه همکاری سازنده ایران است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نمازجمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، گفت: تقوا بهترین گنج، محکم‌ترین پناهگاه و نجات از هلاکت و مایه پیروزی است.

 وی با تشریح فواید و ثمرات نامگذاری فرزندان به نام اهلبیت علیهم السلام، ابراز کرد: محبت به اهلبیت پیامبر، زنده نگهداشتن نام اهلبیت پیامبر، وسعت رزق و روزی و طولانی شدن عمر انسان از ثمرات نامگذاری فرزندان به نام اهلبیت علیهم السلام است.
امام جمعه سلطانیه با تبیین قطعنامه آژانس هسته ای بر علیه فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران به بهانه عدم همکاری ایران با آژانس که توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان که همیشه با ایران دشمنی کرده اند، ارائه شده بود، تصریح کرد: عدم همکاری ایران با آژانس دورغ است و ایران فراتر از قوانین بین المللی با آژانس همکاری کرده و اجازه نصب دوربین های فراپادمانی نشانه همکاری سازنده ایران است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بخاطر فشارهای داخلی نمی تواند در برابر ایران کوتاه بیاید و رژیم صهیونیستی هم نگران انحلال کابینه لرزان خود است و از طرفی آمریکا و هم پیمانانش بخاطر تبعات سنگین جنگ اوکراین و روسیه می خواهند با تهدید و فشار پرونده هسته ای ایران را ببندند تا با خیال راحت ، جنگ رخ داده در قاره جنگ خیز اروپا را مدیریت کنند، عنوان کرد: این قطعنامه در یک تقسیم کار مشترک توسط آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی ارائه شده و نقش آمریکا و اسرائیل آشکار است.
حسینی نسب با بیان اینکه تصویب قطعنامه نشان داد آژانس هسته ای و مدیر کل آن، اسیر رژیم صهیونیستی هستند، ادامه داد: نفوذ رژیم جعلی، غصب و دارنده بمب های هسته ای بر سازمان بین المللی آژانس هسته ای شرم آور است.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمنان در برابر همکاری سازنده ایران، قدمهای موثری برنداشتند و  ایران در پاسخ به قطعنامه دروغین، تعهدات فراپادمانی را غیر فعال کرده، افزود: دولت انقلابی به قطعنامه آژانس هسته ای، پاسخ جدی و قاطعِ فنی و حقوقی دهد.
وی با اشاره به توصیه های هفتگانه مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره خصوصا تولید عمل صالح از سرمایه ایمان مردم و افشاء دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن، ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران را عمل صالح دانست و ابراز کرد: قطعنامه آژانس هسته ای، هم دروغ است، هم فریب و هم جنگ روانی و لذا دستگاه دیپلماسی با افشای توطئه دشمنان نباید اجازه دهد دشمنان داخلی و خارجی با فضاسازی جبهه انقلاب را تخریب کنند.
خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام، آن حضرت مظهر رحمت سابق الهی دانست و با بیان اینکه به برکت امام رئوف رحمت الهی در سریعترین زمان شامل حال بندگان می شود، امام رضا علیه السلام را با وجود مظهر رحمت الهی، در برابر دشمنان و مستکبران غضبناک و یک مبارز معرفی کرد و تصریح کرد: با اینکه از شمشیر هارون عباسی خون می چکید امام علیه السلام در برابر خلفای عباسی ایستاد و حتی از ولایتعهدی بر علیه خلفای عباسی استفاده کرد و با تدابیر حکیمانه، نقشه های خطرناک مأمون خنثی کرد.
حسینی نسب به روز صنایع دستی اشاره کرد و با بیان اینکه صنایع دستی نشانه فرهنگ و تمدن ایران و سوغات استان زنجان است، با تاکید بر توجه به مطالبات و مشکلات صنايع دستي و عدم پرداخت تسهیلات وعده داده شده، افزود: بازارچه صنایع دستی در سلطانیه ایجاد شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر