logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۶۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بیش از 51 هزار مستمری‌بگیر اصلی و 45 هزار تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان هستند/ مصوبه دولت و ابلاغ سازمان، ملاک پرداخت حقوق مستمری‌بگیران است

بیش-از-51-هزار-مستمری‌بگیر-اصلی-و-45-هزار-تبعی-تحت-پوشش-تامین-اجتماعی-زنجان-هستند-مصوبه-دولت-و-ابلاغ-سازمان،-ملاک-پرداخت-حقوق-مستمری‌بگیران-است
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 51 هزار مستمری‌بگیر اصلی و بیش از 45 هزار نفر تبعی و بازماندگان مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان زنجان هستند.

محمود عزیزخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اظهار داشت: آنچه که دولت، تصویب و ابلاغ کرده، آخرین ملاک عمل سازمان تامین اجتماعی بوده و در استان نیز طبق آن عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق خرداد با حقوق همین ماه واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: مابه‌التفاوت افزایش حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز به ترتیب در ماه‌های تیر و مرداد پرداخت می‌شود.

عزیرخانی در خصوص اعتراض بازنشستگان و مستمری‌بگیران به میزان حقوق دریافتی گفت: حقوق حداقل‌بگیران که حدود 62 درصد از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از جمله مستمری‌بگیران اصلی، ازکارافتاده‌ها و مجموع بازماندگان را شامل می‌شود 57.4 درصد افزایش یافته و حداقل دریافتی این دسته از مستمری‌بگیران 5 میلیون 580 هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه میزان حقوق مستمری‌بگیرانی که بین حدقل دریافتی تا 10 میلیون تومان بود نیز 10 درصد به اضافه 650 هزار تومان افزایش یافته است، گفت: حقوق سایر مستمری‌بگیران نیز طبق مصوبه دولت 10 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: این افزایش هم مصوبه دولت است و هم اجرای قانون بالادستی یعنی قانون مجلس شورای اسلامی برای بودجه سال 1401 است.

عزیزخانی بیان کرد: قانون مذکور همه صندوق‌های بازنشستگی را مکلف به این کرده بود که افزایش حقوق بازنشستگان باید به‌صورت یکسان و حداکثر 10 درصد باشد که دولت در راستای اجرای این قانون، تکلیف خود را انجام داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 51 هزار مستمری‌بگیر اصلی و بیش از 45 هزار نفر تبعی و بازماندگان مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان زنجان هستند.

وی اظهار داشت: طبق آخرین دستوری که سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کند، آمادگی این را داریم که هم حقوق‌ها را برقرار کنیم و هم مابه‌التفاوت حقوق خرداد را همین ماه پرداخت کنیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر