logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۶۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

مدال آوری وزنه برداران زنجانی در صورت ثابت بودن شرایط/ ۴ وزنه بردار زنجانی در اردوی تیم ملی حضور دارند

مدال-آوری-وزنه-برداران-زنجانی-در-صورت-ثابت-بودن-شرایط-۴-وزنه-بردار-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی-حضور-دارند
نایب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با بیان اینکه حسین سلطانی در وزن ۸۱ کیلوگرم آمادگی خوبی دارد و اگر شرایط ایده‌آل بدنی خود را حفظ کنند جزو قهرمانان این دوره از مسابقات خواهد شد، گفت: در وزن ۱۰۹ کیلوگرم مهدی کرمی و امیر عزیزی اگر رکوردهای خود را در مسابقات بزنند نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، اظهار کرد: این اردو جهت آمادگی وزنه‌برداران ایران برای شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آبان ماه مسابقات جهانی وزنه برداری در کلمبیا برگزار خواهد شد، ابراز کرد: چهار وزنه بردار زنجانی در رده سنی بزرگسالان در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با بیان اینکه حسین نجفی، حسین سلطانی، امیر عزیزی، و مهدی کرمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند، تصریح کرد: این چهار وزنه بردار زنجانی در هر دو دوره اردوی تیم ملی حضور داشتند.

وی با اشاره به رکوردهای ثبت شده توسط وزنه‌برداران حاضر در اردوی تیم ملی، عنوان کرد: در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین نجفی اگر بتواند شرایط ایده‌آل بدنی خود را حفظ کند می‌تواند جزء ۳ وزنه‌بردار اول در این مسابقات باشد.

نصرتی با بیان اینکه حسین سلطانی در وزن ۸۱ کیلوگرم آمادگی خوبی دارد و اگر شرایط ایده‌آل بدنی خود را حفظ کنند جزو قهرمانان این دوره از مسابقات خواهد شد، ادامه داد: در وزن ۱۰۹ کیلوگرم مهدی کرمی و امیر عزیزی اگر رکوردهای خود را در مسابقات بزنند نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به استعدادیابی وزنه برداری در بین نونهالان، ابراز کرد: استعدادیابی نونهالان و خردسالان آغاز شده است و بازه زمانی تابستان زمان مناسبی برای استعدادیابی این رده سنی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر