logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۶۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر درگفت‌وگو با موج‌رسا:

پلمپ چهار نانوایی متخلف در شهرستان ابهر/ ۲۱ تن کالای احتکار شده در شهرستان ابهر کشف شد

پلمپ-چهار-نانوایی-متخلف-در-شهرستان-ابهر-۲۱-تن-کالای-احتکار-شده-در-شهرستان-ابهر-کشف-شد
فرماندار شهرستان ابهر گفت: بعد از مردمی‌سازی یارانه‌ها چهار نانوایی در شهرستان ابهر پلمپ شده و یک نانوایی برای ابطال پروانه معرفی شده است.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بعد از مردمی‌سازی یارانه‌ها، شهرستان ابهر به لحاظ بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان موفق عمل کرده است، اظهار داشت: ۱۴ انبار با ۲۱ تن انواع کالای احتکار شده از جمله ماکارونی، روغن و آرد کشف و ضبط شده است و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی افزود: با هماهنگی که با انجمن حمایت از زندانیان، بهزیستی و کمیته امداد انجام شد چند تن از کالاهای کشف شده به رایگان بین این ارگان‌ها توزیع شد.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه چندین انبار احتکاری آرد نوع یک و دو نیز در طول هفته‌های گذشته در شهرستان شناسایی شد، گفت: محتکران کیسه‌های آرد ۳۸ هزار تومانی را در بازار آزاد به قیمت ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه یک نانوایی به دلیل کم‌فروشی و یک نانوایی با پخت نان فانتزی به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد، تصریح کرد: در کل چهار نانوایی در شهرستان ابهر پلمپ شده و یک نانوایی برای ابطال پروانه معرفی شده است.

ذوالقدر گفت: در شهرستان ابهر ۲۵ تیم بازرسی که متشکل از جوانان هلال احمر، بسیج، جهاد کشاورزی، اصناف و ادارات مختلف است هر روز وظیفه نظارت را بر عهده گرفته‌اند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر