logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۶۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

امام خمینی(ره) با توکل به عنایت خداوند و بدون اتکا به سلاح در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاد/ پشتیبانی از ولایت فقیه، رمز پیشرفت و اقتدار کشور است

امام-خمینی(ره)-با-توکل-به-عنایت-خداوند-و-بدون-اتکا-به-سلاح-در-مقابل-ابرقدرت‌های-جهان-ایستاد-پشتیبانی-از-ولایت-فقیه،-رمز-پیشرفت-و-اقتدار-کشور-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دلیل اصلی که می‌شود گفت امام راحل در دل‌ها جا گرفته و قطعا به هیچ وجه هم بیرون نمی‌رود، شخصیت خدایی و غرق در عبودیت بودن امام راحل و عظیم‌الشان است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شخصیت امام خمینی(ره) هر سال که از عُمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد بیش از پیش برای ما تعریف می‌شود و انسان‌های آینده نگر و اهل بصیرت و معرفت بر این نظر و اعتقاد هستند که سال‌های آینده، بهتر و بیشتر معرف شخصیت امام راحل خواهد بود.

وی با بیان اینکه امام راحل، شخصیتی جامع‌الاَضداد (دارای مجموع صفات متضاد) بودند، خاطرنشان کرد: یعنی ایشان در عین حال که با خانواده، همسر و فرزندان، مخاطبان و مردم در دیدارها بسیار رئوف و مهربان بودند اما چنان اقتداری در مقابل استکبار و توطئه‌های دشمن داشتند که آن‌ها حتی از نگاه امام(ره) حساب می‌بردند.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: امام خمینی(ره) از لحاظ قدرت فلسفی، علمی، فقهی، سیاسی و معرفتی، شخصیت یگانه روزگار بودند و انقلابی هم که ایجاد کردند به عنوان معجزه قرن نام گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یک دلیل اصلی که می‌شود گفت امام راحل در دل‌ها جا گرفته و قطعا به هیچ وجه هم بیرون نمی‌رود، شخصیت خدایی و غرق در عبودیت بودن امام راحل و عظیم‌الشان است.

وی تصریح کرد: به عقل ظاهری وقتی حساب بکنیم به هیچ وجه جور درنمی‌آید که شخصی بدون سلاح، ارتش، تجهیزات نظامی و توپی و تانک در مقابل حکومتی که ادعا می‌کرد 2500 سال قدمت دارد و ابرقدرت‌های نظامی جهان مثل آمریکا، شوروی سابق، آلمان، انگلیس و خیلی از کشورهای استعمارگر دنیا پشتوانه او هستند، ایستادگی کرده و به نتیجه هم برسد.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه پیروز همین میدان نیز امام راحل بود، ابراز کرد: تکیه‌ای که امام راحل به لطف و عنایت خداوند داشت و مسیری که تشخیص داده و تکلیف‌شان بود را انجام داده و به هدفی که می‌خواستند، رسیدند.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها حتی از ندیکان امام خمینی(ره) به ایشان اعتراض کرده و می‌گفتند کاری به این مسائل نداشته باشید چرا که تنها هستید و لشکری ندارید و در مقابل حکومت طاغوت نمی‌توانید بایستید، خاطرنشان کرد: اما امام راحل به آن‌ها فرمودند که من تکلیف و وظیفه خود را انجام می‌دهم و نتیجه با خداست.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: امام راحل به تکلیف خود عمل کرده و نتیجه‌اش را هم دیدیم که انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به پیروزی رسید و محبوبیت امام راحل در قلوب مردم را در 12 بهمن 57 دیدیم که از اقصی نقاط کشور و حتی غیرایرانیان برای استقبال امام(ره) آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام راحل، حرکت حکومتی تعریف کردند که حکومت اسلامی جایگزین یک حکومت طاغوتی باشد و الحمدلله روزبه‌روز به عزت و اقتدار امام خمینی(ره) نیز افزوده شد.

وی با بیان اینکه امام راحل «ما می‌توانیم» را به ما یاد دادند، اظهار داشت: ایشان به ما نشان دادند که با تکیه بر لطف خداوند و فرصت‌هایی که هم از لحاظ ظواهر دنیا به کشور ما داده شده و هم از نیروی انسانی که 2 ویژگی منحصربه‌فرد دارند که یکی، ایمان و اراده معنوی و دیگری، نگاه جوانان نسبت به نظام و پایبندی ایشان به انقلاب است، می‌توان به عزت و اقتدار رسید.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه اوج محبت دوباره ملت ایران به امام راحل را در بدرقه پیکر مطهر ایشان در 14 خرداد سال 1368 دیدیم، خاطرنشان کرد: این روزها (ایام سالروز رحلت امام خمینی«ره») فرصتی است تا یادی از امام کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن به شدت هزینه و سرمایه‌گذاری کرده و خواهد کرد که شخصیت امام را تحریف کرده و بد جلوه دهد، ابراز کرد: حتی بعضی مواقع از طریق مزدوران داخلی می‌خواهند جایگاه امام و مسیری که ایشان مشخص کرده‌اند را تحریف و خدشه‌دار کنند اما رهبر معظم انقلاب، امام راحل را به عنوان یک شاخص معرفی کردند.

وی تصریح کرد: وقتی مردم ایران طبق این شاخص به جلو بروند، پیشرفت‌های متعددی از همه ابعاد اتفاق خواهد افتاد همانطور که امام راحل فرمودند اگر می‌خواهید آسیبی به این مملکت نرسد، پشتیبان ولایت فقیه باشید.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: در هر برهه‌ای که کنار ولی فقیه بوده‌ایم، رو به جلو رفته‌ایم اما در مواردی که حتی بعضی دولت‌هایی که بر سر کار آمدند اما زاویه‌ای با جایگاه و نگاه ولی فقیه داشتند، دچار پسرفت و حتی در بعضی مواقع عدم پیشرفت بوده‌ایم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر