logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۶۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح شد؛

رضایت رهبری از پلیس مدال افتخار کارکنان انتظامی/ فرمانده انتظامی استان زنجان معارفه شد

رضایت-رهبری-از-پلیس-مدال-افتخار-کارکنان-انتظامی-فرمانده-انتظامی-استان-زنجان-معارفه-شد
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز فرماندهی انتظامی در تراز قابل قبول جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: بهترین مدال کارکنان پلیس رضایت رهبری است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه فرماندهی انتظامی است، اظهار کرد: اعتماد عمومی به پلیس افزایش داشته و مردم قدردان زحمات پلیس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز فرماندهی انتظامی در تراز قابل قبول جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: بهترین مدال کارکنان پلیس رضایت رهبری است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: رهبری پلیس را به عنوان استوانه امنیت معرفی می‌کند که به حقوق کارکنان پلیس شایسته آن هستند. 

سردار رحیم جهانبخش در ادامه این جلسه با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ سارق در کمتر از ۴ سال در زنجان بازداشت شده اند، افزود: در طول خدمت من در زنجان ۳ هزار و ۸۰۰ قاچاقچی و مخل اقتصادی در استان دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان انواع اختلاس و قاچاق در زنجان کشف شده است، ابراز کرد: ۱۷ هزار و ۲۰۰ معتاد و خرده فروش دستگیر و ۵ تن انواع مواد مخدر در زنجان کشف شده است.

فرمانده سابق انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ۳۲۲ شرور و اوباش در استان زنجان بازداشت شده اند، عنوان کرد: در زمان اجرای طرح مقابله با اوباش در روز اول تمامی اوباش و اشرار از ترس پلیس از استان متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰۰ مجرم سایبری در قالب ۶۲ باند استانی، ملی و بین‌المللی کشف و دستگیر شده اند، ادامه داد: مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و ما برای مردم خدمت می‌کنیم.

سردار جهانبخش با بیان اینکه ۸۱ درصد از مردم در سطح زیاد و خیلی زیادی در کنار پلیس احساس امنیت می‌کنند و پلیس را دوست دارند، افزود: جرائم کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان ۷۰ درصد کاهش داشته است.

در پایان این مراسم از زحمات سردار رحیم جهانبخش تقدیر و سردار محمد طراقیه به عنوان فرمانده انتظامی استان زنجان معارفه شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر