logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۶۷۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

ارزش کالا‌های احتکاری کشف شده در کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است/ رونمایی از خدمات جدید برنامه پلیس من همزمان با هفته انتظامی

ارزش-کالا‌های-احتکاری-کشف-شده-در-کشور-بیش-از-۲۰-هزار-میلیارد-ریال-است-رونمایی-از-خدمات-جدید-برنامه-پلیس-من-همزمان-با-هفته-انتظامی-
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از مردمی سازی یارانه‌ها در سطح کشور، چندین هزار تن کالای احتکار شده به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

به گزارش موج رسا; حسین اشتری امروز در حاشیه جلسه معارفه فرمانده نیروی انتظامی زنجان، در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: مردم استان زنجان معروف و مشهور به کسانی‌ هستند که شور و حماسه حسینی را در دل دارند و با شعوری که در این راه داشته‌اند توانسته‌اند عشق به اهل بیت و امام حسین(ع) را در کشور جاری کنند و زبانرد خاص و عام شوند.

وی افزود: به لطف خدا فرماندهی انتظامی استان در این سال‌های اخیر با تمام توان تلاش کرده است تا امنیت مردم را استقرار دهد و ارتقا ببخشد. امروز آرامش خوبی در استان زنجان وجود دارد و امنیت مثل زدنی است. البته افرادی نیز مخل نظم و امنیت هستند اما همکاران ما با جدیت و توان بسیار خوب با مخلان امنیت برخورد می‌کنند. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت محترم، انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای حمایت از اجرای طرح‌های دولت وارد میدان و عرصه شد و بنای ما این بود که در این مرحله نیز در کنار مردم باشیم و به دولت کمک کنیم تا این طرح‌ها به خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه همکاران در اقصی نقاط کشور اشراف خوبی دارند عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد سود جو قصد داشتند از این موقعیت به نفع خودشان استفاده کنند، اما با هوشمندی پلیس شناسایی آن‌ها و شناسایی انبار کالاهای مورد نیاز مردم که احتکار شده بود، انجام شد.

اشتری با اشاره به آمار احتکار اقلام اساسی در چند هفته اخیر ادامه داد: در حدود ۶ هزار تن برنج، بیش از ۶ هزار تن گندم و آرد، ۷ هزار تن روغن خوراکی، ۴ هزارو ۴۰۰ تن نهاده‌های دامی، مقادیر زیادی از کالاهایی که باید در اختیار مردم قرار می‌گرفت متاسفانه در داخل انبار‌ها به صورت غیر قانونی احتکار شده بود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالاهای احتکاری شناسایی شده، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است، گفت: با همکاری مردم و مسئولان قضائی این شناسایی‌ها ادامه یافته است و هر جا که کالایی شناسایی شده با هماهنگی قضائی و مسئولان ذی‌ربط در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم با همتی که مسئولان خواهند داشت نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم را برطرف کنند، پلیس هم در خدمت مردم عزیز میهن اسلامی خواهد بود. امروز پلیس افتخار دارد امور حفاظت ‌و حراست از مر‌زهای جمهوری اسلامی را انجام دهد و در جاده‌ها، روستا‌ها، شهر‌ها و اقصی نقاط کشور در خدمت مردم باشد و این خدمت را با برنامه‌ریزی‌های خوب و تجهیزات روزی که تزریق شده و امسال نیز باز هم تجهیزات تکمیل خواهد شد، ادامه خواهد داد.

وی در خصوص حادثه متروپل گفت: از همان دقایق اولیه همکاران استان خوزستان در صحنه حاضر و به کمک مردم شتافتند و علاوه بر تامین امنیت در محل، در امداد رسانی و کمک رسانی به حادثه دیدگان نقش بسیار خوبی را داشتند.

اشتری با اشاره به اینکه بعد از اعلام نیاز به نیرو‌های نظامی، همکاران از تهران و سایر استان‌ها نیرو‌های یگان ویژه و انتظامی به استان خوزستان اعزام شدند، تصریح کرد: به لطف خدا امنیت اطراف ساختمان و نظم ترافیکی به صورت خوبی برقرار شد، امیدواریم آواربرداری سریع‌تر به اتمام برسد. با این حال تا زمانی که نیاز باشد پلیس در آن محل خواهد بود البته مردم نیز قدر‌دان حضور نیروی نظامی بودند.

وی در ادامه در خصوص هوشمند‌سازی تجهیزات پلیس گفت: هر ساله اقداماتی انجام می‌شود و امسال اقدامات در دو حوزه آغاز شده است، یک خدمات رسانی به مردم باید هوشمند شود و دوم انجام ماموریت‌ها است. در مرحله هوشمند‌سازی اقدامات خوبی آغاز شده است و برخی خدمات در بستر فضای مجازی در بستر اپلیکیشن پلیس من انجام می‌شود. با این وجود امیدواریم این اپلیکیشن ارتقا یابد و خدمات بیشتری ارائه دهد که در هفته نیروی انتظامی خدمات جدید رونمایی انجام خواهد شد./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر