logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۶۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبرداد

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت سرمایه گذاران اقتصادی در کشور/ مکتب عاشورا رمز پیروزی در مقابل دشمنان است

آمادگی-کامل-پلیس-برای-تامین-امنیت-سرمایه-گذاران-اقتصادی-در-کشور-مکتب-عاشورا-رمز-پیروزی-در-مقابل-دشمنان-است
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال، گفت: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; حسین اشتری امروز در جلسه معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: در آستانه ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) هستیم، یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران؛ امام راحل را گرامی میداریم و سالگرد آغاز ولایت مقام رهبری را تبریک می‌گوییم. 

وی افزود: ۳۳ سال قبل ما مردم ایران و مسلمانان جهان داغ بسیار بزرگی دیدیم و داغ بسیار سختی بود، گفت: با انتخاب حضرت آقا نگرانی‌ها کلا برطرف شد و با شروع رهبری حضرت آقا یک آرامشی در کشور و در بین مسلمانان جهان و شیعیان ایجاد شد. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان زنجان با مراسمات عزاداری امام حسین(ع) به جهان معرفی شده است، گفت: حسینیه زنجان به عبارتی حسینیه ایران اسلامی ما است، مردمی که با شور و شعور حسینی عزاداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکات عزاداری‌هاست، عنوان کرد: مشکلات در کشور زیاد است، تهدیدات بسیاری از پیروزی انقلاب تا حال حاضر پیش‌پای ما قرار داده شده اما خوشبختانه خنثی شده‌اند. هرچه ما فکر می‌کنیم اگر عنایت خداوند و عنایت امام حسین (ع) نبود ما نمی‌توانستیم پیروز شویم.

وی بیان کرد: زنده نگه‌داشتن مکتب عاشورایی رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

اشتری با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با تجهیزات و امکاناتی که دشمن بعثی داشت و حمایت‌هایی که سایر کشور‌ها از کشور عراق انجام می‌دادند، پیروزی کشور ما دور از انتظار بود، ادامه داد: ما با اینکه تجهیزات نداشتیم اما خدا‌باوری، اخلاص، محبت به اهل بیت، توسل به ائمه ما را پیروز کرد و امروز نیز برای مقابله با تهدیدات دشمن، برای در امان بودن از آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی هیچ راهی به غیر از توکل و توسل به ائمه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خدمت به این مردم افتخاری است، افزود: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، سرویس‌های امنیتی، دستگاه قضایی برای استقرار امنیت و ارتقاء امنیت تلاش می کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهدای ناجا، ابراز کرد: پلیس شبانه روز در تلاش است تا امنیت در کشور برقرار شود و شهدای ناجا موید این مسئله هستند.

وی با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در سایه امنیت رشد و پیشرفت شکل می‌گیرد، عنوان کرد: به تعبیر رهبری نیروی انتظامی از ستون‌های اصلی امنیت است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقتدار و توانمندی جنگ سخت را خنثی کردند، عنوان کرد: باید مراقب دشمنی دشمنان در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و... باشیم.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سنگرهای ما باید نسبت به دشمن تهاجمی باشد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جزو محبوب‌ترین دستگاه‌ها در کشور هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم هستند و نهایت همکاری و همراهی را با مردم دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم هستند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس مسیر شهدا را با قدرت ادامه می‌دهد، تاکید کرد: در ادامه دادن راه شهدا عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این مسیر را شتابان پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی سابق استان زنجان، افزود: استان زنجان در شاخص های بسیاری پیشرفت داشته است و در برخی از شاخص‌ها رتبه های بالا را کسب کرده است.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جرایم هرسال پیچیده‌تر می شود، عنوان کرد: پلیس هم باید هر روز قوی‌تر شود و این رویکرد هم وجود دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر