logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

در حال گذر از راهبرد رفع تحریم به مقابله با تحریم هستیم/ ۳۱۰ مگاوات برق تحویل شبکه انرژی کشور شد

در-حال-گذر-از-راهبرد-رفع-تحریم-به-مقابله-با-تحریم-هستیم-۳۱۰-مگاوات-برق-تحویل-شبکه-انرژی-کشور-شد
استاندار زنجان گفت: نظام اسلامی در حال گذر از راهبرد رفع تحریم به مقابله با تحریم است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: نظام اسلامی حال گذر از راهبرد رفع تحریم به مقابله با تحریم است.

وی با بیان اینکه این اتفاق مبارکی است که امروز ما در دوران گذر از رفع تحریم به مقابله با تحریم هستیم، ابراز کرد: در این دوران باید جهادگرانه عمل شود.

وی با بیان اینکه در چارچوب مقابله با تحریم ۳۱۰ مگاوات برق تحویل شبکه انرژی کشور شد، تصریح کرد: این پروژه باید تا سال ۱۴۰۲ نتیجه می‌رسید.

وی با بیان اینکه به صورت جهادی کار شد تا این پروژه به انجام رسید، عنوان کرد: این پروژه را قبل از رسیدن به پیک مصرف انرژی در کشور تحویل دادیم.

وی با اشاره به عرضه برق در بورس انرژی طی چند مدت آینده، عنوان کرد: کار هایی از این دست زیاد است که باید به صورت جهادی انجام شود.

وی با بیان اینکه راهبرد مقابله با تحریم نیازمند انرژی است و هر کار درستی نیازمند انرژی و تلاش است، خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و در این حوزه باید ناجا هوشمندانه عمل کند.

وی با بیان اینکه ناجا باید در دو حوزه امنیت اقتصادی و امنیت فضای مجازی هوشمندانه تلاش کند، ابراز کرد: ما الان در دوران گذار هستیم و طی چند سال آینده این مشکلات حل می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر