logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۶۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نیروی انتظامی در خنثی کردن توطئه دشمنان موفق عمل کرده است

نیروی-انتظامی-در-خنثی-کردن-توطئه-دشمنان-موفق-عمل-کرده-است-
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی در خنثی کردن توطئه دشمنان و مدیریت بحران‌های اجتماعی موفق عمل کرده است، گفت: بصیرت، هوشمندی، شجاعت و تعهد از شاخصه‌های اصلی پلیس است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در دیدار با سردار " حسین اشتری " فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ، با تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان در تامین نظم و امنیت جامعه اظهار کرد: مجموعه انتظامی در خنثی کردن توطئه دشمنان و مدیریت بحران‌های اجتماعی موفق عمل کرده است.

وی حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: مردم پلیس را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.  

این مقام مسئول در ادامه با تقدیر و تشکر از حسن مدیریت سردار اشتری و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارکنان انتظامی در تامین امنیت جامعه افزود: اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت در سایه همدلی مسئولان و امنیت پایدار جامعه به برکت تلاش‌های جان برکفان امنیتی و انتظامی حاصل شده است.  

آیت الله خاتمی با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت‌هاي پلیس و تلاش‌های موثر و مفید پلیس در کاهش جرایم، افزود: کارکنان انتظامی شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند که این جای تقدیر دارد.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: اقتدار پليس در سايه اعتماد مردم رقم مي‌خورد و موقعي مي‌توانيم پليس مقتدري داشته باشيم كه اعتماد مردم را جلب كنيم. 

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی از مردمی‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: من امروز به توسعه، ترقی و پیشرفت مجموعه انتظامی اذعان دارم. 

آیت الله خاتمی اجرای عدالت توسط پلیس و حمایت دستگاه قضاء را نگهبان و حافظ امنیت جامعه دانست و بر ارتقای توجه به سربازان و خانواده کارکنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر