logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۶۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

۱۳۲۵ فقره پرونده حقوقی در حوزه اوقاف زنجان تشکیل شد

۱۳۲۵-فقره-پرونده-حقوقی-در-حوزه-اوقاف-زنجان-تشکیل-شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۱۳۲۵ فقره پرونده حقوقی در حوزه اوقاف استان زنجان تشکیل شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه عدم آشنایی مردم به مقررات، یکی از دلایل افزایش پرونده‌های حقوقی است، اظهار داشت: تعدادی از این پرونده‌ها مربوط به ادارات و سازمان‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه تشکیل پرونده حقوقی، آخرین اقدام اوقاف است، افزود: تلاش می‌شود استیفای حقوق موقوفات با تعامل و گفت‌وگو انجام گیرد.

حجت‌الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه موظف به مراقبت از حقوق موقوفات هستیم، تصریح کرد: نهایت تعامل و همکاری با مردم و سازمان‌ها را داریم و علی‌رغم در دست داشتن احکام قطعی دادگاه، اجرای آن‌ها را به خاطر حل مساله با گفت‌وگو به تاخیر می‌اندازیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در صورت عدم همکاری مجبور به اجرای قانون هستیم، خاطرنشان کرد: زمینه تشکیل هزاران پرونده حقوقی در استان وجود دارد اما به خاطر همکاری با مردم از این موضوع خودداری کرده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری برخی ادارات با اوقاف گفت: انتظار همکاری بیشتر مردم و سازمان‌ها با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را داریم.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: همکاران این اداره کل در استان و ادارات اجرایی تمام شهرستان‌ها همیشه پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردمی هستند و آمادگی لازم جهت ارائه مشاوره و راهنمایی حضوری و تلفنی به مردم را دارند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر