logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۶۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مطرح کرد؛

ثبت ۶۰۰ تخلف توسط نانوایی‌ها در زنجان/ ۷۴۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان زنجان انجام شد

ثبت-۶۰۰-تخلف-توسط-نانوایی‌ها-در-زنجان-۷۴۰۰-مورد-بازرسی-از-نانوایی‌های-استان-زنجان-انجام-شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بعد از آغاز طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان زنجان ۷ هزارو ۴۰۰ بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده، ۶۰۰ پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش موج رسا; روح‌الله حسنی در بخش خبری شبکه اشراق استان زنجان با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در ۹۰ درصد نانوایی‌های استان زنجان، اظهار داشت: از یک هزارو ۶۰۰ نانوایی موجود در استان زنجان اکثرا به این دستگاه مجهز شده‌اند و در طول روز‌های آینده نیز بقیه نانوایی‌ها مجهز به کارتخوان جدید خواهند شد.

وی با بیان اینکه کارتخوان‌های هوشمند جدید دارای دو ویژگی هستند، افزود: این دستگاه‌ها متصل به نرم‌افزار پردازش داده‌‌ها هستند که تعداد پخت نان، زمان شروع و پایان کار نانوایی در آن مشخص است، مهمترین ویژگی دستگاه‌ها این است که قیمت به صورت خودکار درج می‌شود و خریدار تنها تعداد نان را در دستگاه وارد می‌کند و این امر کمک کننده در امر نظارت نیز می‌باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه روزانه به تعداد بالایی نظارت از نانوایی‌های استان انجام می‌شود، گفت: از زمانی که طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها آغاز شده به تعداد ۷ هزارو ۴۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام و ۶۰۰ مورد تخلف نیز به ثبت رسیده و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی عنوان کرد: تخلفات شکل گرفته در نانوایی‌ها معمولا گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم پخت نان، مسائل بهداشتی و تعطیلی‌های غیرمجاز است که برای هر کدام بر اساس تخلف شکل گرفته مجازات پیش‌بینی شده است.

حسنی با تاکید بر اینکه قیمت نان افزایش نیافته است، گفت: اما برخی از نانوایی‌ها قیمت نان را بالا برده و بیشتر از قیمت مصوب تعیین شده از مردم هزینه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با استفاده از تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان از دستگاه‌های هوشمند جدید هست، ابراز داشت: فعلا قیمت آرد برای نانوایان تغییر نکرده است اما بعد از نصب کارتخوان جدید در تمام نانوایی‌های استان قیمت آرد برای نانوا تغییر خواهد یافت و بر اساس تعداد نان فروش رفته یارانه آرد به حساب نانوا واریز خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر