logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۶۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

ضرورت اصلاحات اقتصادی کشور/ مهاجرت معکوس یهودیان از فلسطین اشغالی، نشانه غروب رژیم صهیونیستی است

ضرورت-اصلاحات-اقتصادی-کشور-مهاجرت-معکوس-یهودیان-از-فلسطین-اشغالی،-نشانه-غروب-رژیم-صهیونیستی-است
امام جمعه خرمدره با تاکید بر ضرورت کار رسانه‌ها در حوزه اصلاح اقتصادی گفت: بحران جهانی گندم به دلایل مختلف از قبیل جنگ روسیه و اوکراین، خشکسالی و دلایل دیگر یک واقعیت است که باید به‌صورت مستدل و مستند به افکار عمومی تبیین شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری یادواره روحانی شهید سیدرشید موسوی اظهار داشت: برگزاری یادواره روحانی شهید در شهرستان خرمدره و حضور باشکوه مردم و مسئولان، نشان از اعتقاد راسخ مردم به مبانی دینی بوده و برخی انتقادات موجود در کشور، انتقاد به عملکرد افراد یا گروه‌هاست.

وی با تاکید بر ضرورت حذف تدریجی ارز ترجیحی و اصلاحات اقتصادی خاطرنشان کرد: اصلاحات اقتصادی باید مستمر، تدریجی، با شیب ملایم، متناسب با توان طبقه محروم و مستضعف، واقع‌گرایانه، همراه با نظارت و مبارزه با فساد و مهم‌تر از همه مبتنی بر اصلاح ساختار اقتصادی کشور و به‌ویژه رقابتی کردن آن در سطح تولیدکنندگان و بازرگانان باشد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: اصلاحات اقتصادی نباید به معنای جهانی‌سازی گزینشی و غیررقابتی قیمت‌ برخی کالاها مانند حامل‌های انرژی باشد.

وی افزود: انجام اصلاحات اقتصادی با تاکید صِرف بر قیمتگذاری جهانی و بدون اصلاح ساختارهای اقتصادی، ممکن است اصلاحات اقتصادی را با شکست مواجه کند.

امام جمعه خرمدره با تاکید بر ضرورت کار رسانه‌ها در حوزه اصلاح اقتصادی گفت: بحران جهانی گندم به دلایل مختلف از قبیل جنگ روسیه و اوکراین، خشکسالی و دلایل دیگر یک واقعیت است که باید به‌صورت مستدل و مستند به افکار عمومی تبیین شود.

وی در ادامه با تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی در منطقه و محکومیت ترور سرهنگ پاسدار صیاد خدایی ابراز کرد: پیروزی محور مقاومت و ایجاد ثبات نسبی در سوریه از سویی و چراغ سبز روسیه برای پاسخ‌ سوریه در برابر حملات رژیم صهیونیستی در پی جنگ روسیه و اوکراین از سوی دیگر و ایجاد تنش بین روسیه و رژیم صهیونیستی این جنایتکاران را وادار به جنایت‌های کور مانند ترور شهید صیاد خدایی کرده است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که نه ایران، کشوری است که با این ترورها، جنایت‌ها و ترقه‌بازی‌های کور، متزلزل شود و نه موقعیت بحرانی و متزلزل رژیم اشغالگر فلسطین با این جنایات تثبیت خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته پاسخ ایران اسلامی به این جنایت نیز همانند گذشته قاطعانه و پشیمان‌کننده خواهد بود.

امام جمعه خرمدره گفت: مهاجرت معکوس یهودیان از فلسطین اشغالی به سرزمین‌های مادری خود، نشان بارزی از غروب زودهنگام آفتاب خیالی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است.

وی با انتقاد از محتوای برخی کتاب‌های درسی اظهار داشت: محتوای برخی کتاب‌های درسی در برخی موارد، بی‌فایده و در برخی موارد نیز متزلزل‌کننده اعتقادات دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: تطهیر سلسله‌ پلید 2500 ساله شاهنشاهی و کم‌توجهی به دین، تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از ویژگی‌های بارز کتاب‌های درسی است که باید به صورت بنیادین اصلاح شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر