logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۶۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزشی مدارس علمیه خواهران استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

تحصیل یک هزار طلبه در حوزه‌های علمیه استان زنجان

تحصیل-یک-هزار-طلبه-در-حوزه‌های-علمیه-استان-زنجان
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان و حدود یک هزار طلبه در حال تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان زنجان هستند، گفت: امسال ۱۷۵ نفر در سطح دو و ۳۴ نفر در سطح ۳ ظرفیت جدید برای پذیرش داوطلب ایجاد کرده ایم.

زینب صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تمدید زمان پذیرش داوطلبان حوزه های علمیه خواهران استان زنجان، اظهار کرد: زمان ثبت نام داوطلبان مدارس علمیه خواهران تا ۳۱ خرداد ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه رشته مشاوره خانواده به رشته‌های ارائه شده در حوزه علمیه خواهران اضافه شده است، ابراز کرد: در سطح۳ حوزه علمیه علاوه بر رشته فقه و اصول رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی پذیرش داوطلب خواهد داشت.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه این رشته به صورت حضوری و خوابگاهی در سطح حوزه های علمیه استان زنجان پذیرش داوطلب خواهد داشت، ادامه داد: طلاب سطح دو حوزه‌های علمیه می‌توانند جهت ادامه تحصیل در این رشته ها ثبت نام کنند.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان مدارس علمیه استان زنجان، عنوان کرد: استقبال داوطلبان در برخی از مدارس علمیه بسیار بالاست.

صالحی با بیان اینکه در استان زنجان و حدود یک هزار طلبه در حال تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان زنجان هستند، تصریح کرد: امسال ۱۷۵ نفر در سطح دو و ۳۴ نفر در سطح ۳ ظرفیت جدید برای پذیرش داوطلب ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به آزمون پذیرش مدرس سطح دو در مدارس علمیه استان زنجان، ابراز کرد: آزمون کتبی و علمی جذب مدرس روز یکشنبه ۱ خرداد ماه برگزار شد.

معاون آموزشی مدارس علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه داوطلبانی که موفق به کسب حداقل نمره قبولی شده باشند برای مصاحبه اختصاصی و عمومی دعوت خواهند شد، ادامه داد: داوطلبانی که موفق به قبولی شوند فرایند جذب را طی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان باید دوره‌های بدو خدمت را طی کنند، تاکید کرد: این دوره‌ها در تابستان امسال برگزار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر