logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۶۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

آغاز جام پرچم از ۲۰ خرداد در زنجان/ اعزام تیم‌های هفت سنگ به مسابقات کشوری

آغاز-جام-پرچم-از-۲۰-خرداد-در-زنجان-اعزام-تیم‌های-هفت-سنگ-به-مسابقات-کشوری
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان گفت: مسابقات جام پرچم با حضور ۸۰۰ تیم از استان زنجان از ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود.

علی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه جام پرچم یک طرح ملی است و از طرف معاونت توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: دستورالعمل این طرح ابلاغ شد و این طرح از طریق ادارت ورزش و جوانان سطح استان و هیئت ورزش همگانی و هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل اولیه این طرح آمده بود که از هر روستا یک تیم می‌تواند در این جام شرکت کند، ابراز کرد: با توجه به استقبالی که از این طرح در روستاها شد و پتانسیلی که برخی از روستاها داشتند این دستورالعمل تغییر پیدا کرد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان با بیان اینکه بعد از درخواست استان‌ها محدودیت هر روستا یک تیم برداشته شد، تصریح کرد: در ثبت نام اولیه این جام حدود ۸۰۰ تیم از استان زنجان ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به لزوم راستی آزمایی تیم‌های ثبت نامی، عنوان کرد: تمامی ورزشکاران باید از اهالی روستا باشند و این یکی از  متدد‌هایی است که برای این رویداد ورزشی در نظر گرفته شده است.

بیات با بیان اینکه بعد از راستی‌آزمایی تیم‌ها، مسابقات این جام در استان‌ها آغاز خواهد شد، ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برنامه ریزی مسابقات جام پرچم در رشته مینی فوتبال از ۲۰ خرداد آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه لیگ هفت سنگ کشوری در حال برنامه‌ریزی و اجرا است، افزود: دو تیم استانی بانوان و آقایان به لیگ هفت سنگ کشور اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان با بیان اینکه این رویداد ورزشی در تیر ماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: میزبان این مسابقات تبریز است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر