logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۶۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

روحانی «پوست کلفت» بود!

روحانی-«پوست-کلفت»-بود!
فعال اصلاح‌طلب: برای ما روحانی گزینه بهتری از دیگر گزینه‌ها بود، ما از روی اضطرار حمایت کردیم و بالاخره در نهایت مردم به ایشان رای دادند.

به گزارش موج رسا; موسوی تبریزی از روحانیون فعال اصلاح‌طلب با سابقه ۲ دور نمایندگی مجلس و دبیرکل تشکل اصلاح طلب مجمع محققین و مدرسین حوزه علیمه قم به مناسبت دوم خرداد گفتگو کرده است؛ تبریزی در بخشی از این مصاحبه می‌گوید:  دولت خاتمی را ادامه دولت سازندگی مرحوم هاشمی رفسنجانی‌ بود؛ برای همین هاشمی به اصلاح‌طلبان کمک می‌کرد.

بخش هایی از این مصاحبه را در ادامه خواهید خواند:

*دولت خاتمی  ادامه دولت سازندگی مرحوم هاشمی رفسنجانی‌ بود، دولت سازندگی هیچ اشکال مبنایی به دولت آقای خاتمی نداشت و اگرچه اشکالاتی بعضاً مطرح می‌شد، فنی و در چارچوب بوده است؛ آقای هاشمی با آقای خاتمی خوب بود و به ایشان کمک هم می‌کرد. البته مدیریت افراطی‌ها (در چپ) توسط آقای هاشمی بهتر از خاتمی بوده است چرا که خاتمی روحیه برخورد با افراطیون را به اندازه لازم نداشت و صرفاً به صبر و تحمل اکتفا می‌کرد. مثلا سعید حجاریان  بیشتر حرف می‌زد و تئوریک بود، نه اینکه تئورسین یا فرد موثری در دولت خاتمی باشد!

* سال۹۲ برخی اصلاح طلبان خوب هم در بین گزینه‌ها حضور داشنند مثل آقای عارف یا آقای جهانگیری. صحبت شد و گفتیم نمی‌خواهیم شخصی باشد که صدر در صد تابع ما باشد چون چنین کسی هم وجود نداشت که بتواند رای بیاورد. گفتیم هرکس می‌خواهد بیاید از هر حزبی باشد، هر وقت تاییدش از شورای نگهبان آمد، حتی اگر از ما نبود و مستقل هم بود، اگرطیف راست در مقابلش قرار گرفتند، ما  او را انتخاب می‌کنیم.

*در زمان انتخابات سال ۹۲ و بعد مشخص شدن کاندیدای ما(عارف) احراز صلاحیت شده. جلسه‌ای مهم و تعیین کننده‌ای در منزل آقای خاتمی برگزار شد که بنده نیز در آن جلسه حضور داشتم؛ تقریباً بزرگان اصلاحات همه بودند. بحث حمایت از کاندیدای ریاست‌جمهوری را مطرح کردند و اعضا علی‌رغم اینکه آقای جهانگیری و عارف گزینه‌های ایده‌آل‌تری از روحانی بودند، ما به این تصمیم رسیدیم که باید از روحانی حمایت کنیم.

*از روحانی حمایت کردیم. او پوست کلفت بود، ما باید همه چیز را در کنار ضد آن ببینیم. همیشه انتخاب بین بد و خوب نیست. گاهی بین بد و بدتر یا خوب و خوب‌تر است. انصاف حکم می‌کند که ما جامعه را ببینیم و خدمت در جامعه را در نظر بگیریم. وقتی می‌توانیم فحش ندهیم و با مذاکرات خیلی از منافع ملت را به دست بیاوریم چرا نکنیم!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ]
پوستکلفت بود وابسته نبود؟
فرم ارسال نظر