logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۶۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان سبب آزادسازی خرمشهر شد/ جهاد تبیین، راه حل تمام مشکلات اقتصادی و هجمه‌های تبلیغاتی است

صداقت-و-ضریب-اخلاص-رزمندگان-سبب-آزادسازی-خرمشهر-شد-جهاد-تبیین،-راه-حل-تمام-مشکلات-اقتصادی-و-هجمه‌های-تبلیغاتی-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بیشتر بود، گفت: خداوند این صداقت را در ملت ایران و رزمندگان اسلام دید و نصرت خود را بر ما نازل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام به تعبیر حضرت امام(ره) فتح عظیم بود همانطور که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی با بیان اینکه ضریب اخلاص رزمندگان و مردم در آزادسازی خرمشهر بیشتر بود، خاطرنشان کرد: لطف و عنایت پروردگار، ایمان رزمندگان، مدیریت قاطعانه حضرت امام خمینی(ره) و در مجموع، ضریب اخلاص بیشتر بود که خروجی آن را در آزادی خرمشهر مشاهده کردیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به خطبه 56 نهج‌البلاغه که امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند: «فَلَمّا رَاَی اللهُ صِدقَنا اَنزَلَ عَلَینَا النَّصرَ...» افزود: صداقت در آن زمان در اوج خود بود و خداوند این صداقت را در ملت ایران و رزمندگان اسلام دید و نصرت خود را بر ما نازل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل از آزادسازی خرمشهر به عنوان فتح عظیم، تعبیر کردند، گفت: هر کدام از بخش‌های دوران 8 سال دفاع مقدس هم اگر کمی به فرمواشی سپرده شود، آزادی خرمشهر نباید فراموش شود.

وی در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، اظهار داشت: شرایط اقتصادی کنونی، یکی از همان خرمشهرها است اما مقابله و راه حل تمام مشکلات اقتصادی، هجمه‌های تبلیغاتی، بزک کردن دشمنان و... جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید کردند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر