logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۶۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

گاز‌رسانی برخی روستا‌های بخش چورزق طارم به دلیل وجود معارض متوقف شده است

گاز‌رسانی-برخی-روستا‌های-بخش-چورزق-طارم-به-دلیل-وجود-معارض-متوقف-شده-است
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای بخش چورزق شهرستان طارم بعد از رفع معارض آغاز شده اما در مجموعه پاوه‌رود مسئله معارض حل نشده و باعث خاتمه پیمان شده است.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بخش چورزق شهرستان طارم دارای ۳۴ روستا با ۴ هزار و ۹۱۶ خانوار است، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ روستا با ۳ هزار و ۶۱۵ خانوار از نعمت گاز استفاده می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر گازرسانی ۳ روستا با ۵۳۴ خانوار در دست اجرا است که با بهره‌برداری از آنها درصد بهره‌مندی بخش چورزق طارم به ۸۴ درصد افزایش می‌یابد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه از ۱۱ روستای باقیمانده در بخش چورزق، مجوز گازرسانی برای ۵ روستا با ۴۱۳ خانوار اخذ شده، گفت: درصورت دریافت موافقت برای افزایش هزینه سرانه از مدیریت شرکت ملی گاز ایران؛ نسبت به پیمان‌سپاری آنها اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای ۶ روستای دیگر نیز به علت صعب‌العبور بودن و نیاز به هزینه بیشتر؛ در حال بررسی امکان اخذ مجوز گازرسانی است.

سلیمان‌نژاد در پاسخ به وضعیت گازرسانی به روستاهایی همچون شیت، ولیدر، زاچکان، جوجرگان، عنوان کرد: درحال حاضر عملیات گازرسانی به روستاهای فوق بعد از رفع معارض آغاز شده و عملیات اجرایی در دست انجام است. با این حال مشکل معارض در مجموعه شیت حل شده اما در مجموعه پاوه‌رود حل نشده و باعث خاتمه پیمان شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان طارم ۵۷ روستا دارای گاز و ۹ روستا در دست اجرا است، افزود: امسال ادامه عملیات اجرایی گازرسانی به ۹ روستای در دست اجرا، انجام خواهد شد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با بهره‌مندی از ۹ روستای فوق درصد بهره‌مندی شهرستان طارم به میانگین استانی ۸۹.۱ درصد خواهد رسید و با این حال گازرسانی شهری، شهرک‌ها و نواحی صنعتی طارم دارای بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر