logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان زنجان در گفت و گو با موج رسا خبر داد،

مشارکت 80 درصدی استان زنجان در مسابقات جام پرچم

مشارکت-80-درصدی-استان-زنجان-در-مسابقات-جام-پرچم
معاون ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان زنجان گفت: به طور میانگین ۸۰ درصد روستاهای استان زنجان مسابقات جام پرچم شرکت کرده‌اند.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری جام پرچم، اظهار کرد: جام پرچم یک طرح ملی است که استان زنجان نیز در این رویداد ورزشی شرکت کرده است.

وی با اشاره به مشارکت استان زنجان در این جام، ابراز کرد: مشارکت استان زنجان در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم بسیار بالاست.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری مسابقات جام پرچم، تصریح کرد: طی یک ماه آینده افتتاحیه این رویداد ورزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از بین هزار روستای استان زنجان ۸۰۰ تیم مینی فوتبال در این رویداد ورزشی ثبت نام کرده اند.

امانی با بیان اینکه تمامی ۸۰۰ تیم مینی فوتبال استان زنجان در سایت وزارت ورزش بارگذاری شده‌اند، ادامه داد: اقدامات راستی‌آزمایی این تیم‌های ورزشی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور میانگین ۸۰ درصد روستاهای استان زنجان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان زنجان در این رویداد ورزشی عملکرد بسیار خوبی دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان زنجان عنوان کرد: به تمام تیم های مینی فوتبال یک پیراهن ورزشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان اهدا می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر