logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۶۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دادگستری استان زنجان رتبه نخست سازش را در کشور دارد/ افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات

دادگستری-استان-زنجان-رتبه-نخست-سازش-را-در-کشور-دارد-افزایش-اختیارات-تعزیرات-حکومتی-در-برخورد-با-تخلفات
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج حقوقدانان، گفت: استان زنجان در سازش رتبه نخست کشور را با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم دارد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی چهارشنبه شب در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان مصداق اعلای بسیجی واقعی است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج حقوقدانان و تلاش این قشر از بسیج برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان، ابراز کرد: سال گذشته بالغ بر ۹۰ زندانی با اهداء بیش از ۳ میلیارد تومان از طرف بسیج حقوقدانان از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نگاه کشورهای غربی و شرقی به آحاد مردم یک نگاه سیاسی و حزبی است و احزاب سیاسی از زمان شکل گیری به دنبال قدرت رسیدن هستند، تصریح کرد: اما در اندیشه اسلامی آحاد مردم و تک‌تک مردم مورد خطاب قرار گرفته اند و در جامعه مسئول هستند.

وی با اشاره به ابعاد حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: بسیج حقوقدانان به عنوان شاکی در دادگاه اقدام طرح شکایت کرده است و این امر در مرحله دادرسی قرار دارد.

حجت الاسلام اسماعیل نیارکی با بیان اینکه ادله این پرونده از مبنا و استحکام مبنایی بالایی برخوردار است، ادامه داد: هیچ مرجع بین المللی تا به امروز نتوانسته است به این پرونده اعتراض داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم به عنوان یک سند در تاریخ خواهد ماند و نقش بسیج در فساد ستیزی یک کار مستمر و اساسی است، ابراز کرد: جامع نیازمند بر پایه عدالت است و این امر نیازمند وجود بسترهایی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه جراحی اقتصادی در حال انجام است، تصریح کرد: اختیارات تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم برای رسیدن به مدینه فاضله و تحقق عدالت است، عنوان کرد: جمله جمله این بیانیه در هر جایی که نیازمند قانون است باید تبدیل به قانون شود.

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه فساد اگر از طرف مسئولان باشد قبح زیادی دارد، ادامه داد: فساد از مدیر دستگاه اجرایی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

وی با اشاره به لزوم اهتمام جدی برای جلوگیری از وقوع جرم، افزود: همیشه برخورد با جرائم هزینه زیادی دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج حقوقدانان، خاطرنشان کرد: استان زنجان در سازش رتبه نخست کشور را با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم دارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با ترور حاج قاسم سلیمانی شخصی را که سرلوحه مبارزه با تروریسم بود را به شهادت رساندند، افزود: ملت ایران از این شهادت آسیب معنوی دیدند و این آسیب متوجه همه ملت ها و تمامی آزادیخواهان جهان است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر