logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۶۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تکواندوی ایران:

۲۳۰ ورزشکار به اردوی تیم تکواندو دعوت می‌شوند

۲۳۰-ورزشکار-به-اردوی-تیم-تکواندو-دعوت-می‌شوند
رئیس فدراسیون تکواندو ایران گفت: طی ۲ هفته آینده نزدیک به  ۲۳۰ نفر از ورزشکاران به اردوی تیم تکواندو دعوت خواهند شد.

به گزارش موج رسا; هادی ساعی ظهر امروز در حاشیه مجمع سالیانه هیئت تکواندو استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به از سرگیری مسابقات بعد از ۲ سال همه گیری شیوع کرونا، اظهار کرد: در مدت 2 ماهی که در فدراسیون حضور دارم حجم و تعدد برنامه‌های فدراسیون بسیار بوده که یکی از آن‌ها برگزاری کلاس داوری بین المللی هانمادانگ در هفتم فروردین‌ماه سال‌جاری بود ،که پیش از این همه ساله در کره جنوبی برگزار می شد برای اولین بار و با حضور 83 شرکت کننده به میزبانی ایران برگزار شد.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که توانست در دنیا نمایندگی کوکی‌وان را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اخذ کند، ابراز کرد: در حال حاضر در مرحله دوم نیز نمایندگی آزمون‌های کمربند را کسب کردیم که اتفاق بسیار مهمی است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی پومسه، تصریح کرد: خوشبختانه در این مسابقات با تعداد ورزشکار کم توانستیم بر سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

ساعی با اشاره اینکه در چند روز گذشته تیم ناشنوایان تکواندو در کاروان المپیک ناشنوایان نیز به عنوان بهترین تیم کاروان شناخته شد، خاطر نشان کرد: در دوره قبل موفق به کسب ۳ مدال برنز شدند و در این دوره نیز با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و مقام اول تیمی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسابقات انتخابی تیم های نونهالان و نوجوانان در رده دختران و پسران در حال برگزاری است که  این یازده روز مسابقات طول می‌کشد افزود: در این بین اختتامیه لیگ نیز مدنظر است و  تعدد برنامه‌ها به دلیل این بوده که ۲سال وقفه در رویدادهای بین‌المللی و داخلی اتفاق افتاده است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه طی ۲ هفته آینده نزدیک به ۲۳۰ نفر از ورزشکاران به اردوی تیم تکواندو دعوت خواهند شد، عنوان کرد: این چنین برنامه ها مستلزم هزینه بسیار بالایی است که امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و حامیان مالی بتوانیم هزینه‌های این اردو را تامین کنیم.

ساعی در پاسخ به سوالی در خصوص علت مهاجرت ورزشکاران، بیان کرد: این موضوع مسائل مختلفی است که دست به دست هم می‌دهد و به این اتفاق منجر می‌شود که بخشی از آن به مدیریت و بخش دیگر کمبود بودجه است که می‌توان با مدیریت بهتر ورزشکاران را حفظ کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر