logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۶۵۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در مجمع سالیانه و عمومی هیئت تکواندو استان زنحان مطرح شد؛

کسب ۹ مدال بین المللی توسط هیئت تکواندو استان زنجان/ لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش

کسب-۹-مدال-بین-المللی-توسط-هیئت-تکواندو-استان-زنجان-لزوم-استفاده-از-ظرفیت-بخش-خصوصی-در-ورزش
در مجمع سالیانه و عمومی هیئت تکواندو استان زنجان موضوعات مختلفی مانند کسب ۹ مدال بین المللی و میزبانی ۵ رویداد ورزشی مهم در استان مطرح شد.

به گزارش موج رسا; جواد بازرگان امروز در مجمع سالیانه و عمومی هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه یکی از  هدفگذاری‌های بنده از بدو ورود به این اداره استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی بوده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با جذب اسپانسر و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم شاهد توسعه ورزش در استان زنجان باشیم.

وی با اشاره به بحث خودباوری که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است، ابراز کرد: نمود واقعی آن در قهرمانانی که در عرصه های بین المللی حضور دارند شاهد هستیم چرا که این ها در جامعه ثابت می‌کنند که هرکسی بخواهد تلاش و کوشش کند و به خود باوری برسد می‌تواند در تمامی عرصه‌ها موفق باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه جوان ایرانی آنقدر توانمند است در تمامی عرصه‌ها بخصوص ورزش بدرخشد و قدرت ایرانی و هویت ایرانی را به دنیا نشان دهد، بیان کرد: اثری که قهرمان ورزشی در میادین ورزشی دارد این است که اگر یک ایرانی باور داشته باشد و بخواهد می‌تواند خود را در عالم برای همگان بروز و ظهور دهد‌.

بازرگان با اشاره به اینکه باید مربیان ورزشی خودباوری را در بین ورزشکاران پرورش دهند، تصریح کرد:  باید این باور و فرهنگ خودمان را‌ به نسل جدید انتقال دهیم و فرهنگ خود باوری، توانستن و می‌توانیم را در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

هادی ساعی نیز در این جلسه با بیان اینکه ورزش تکواندو در استان زنجان جز رشته هایی است که سرآمد رشته های ورزشی دیگر است، اظهار کرد: هيئت تکواندو  استان زنجان جز هیئت هایی است که فعالیت‌های خوبی در بین هیئت های استانی داشته است و قهرمانان و مربیان خوبی در این عرصه پرورش داده هست. 

وی با بیان اینکه این استان باتوجه به  پتانسیل بالایی که دارد  هنوز به حق واقعی خود در تکواندو کشور نرسیده است، افزود: نبود اسپانسر و حامی مالی یکی از این دلایل است که این موضوع باعث شده است بسیاری از قهرمان ها و مربیان استان پراکنده شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: فدراسیون در تلاش است تا بتواند در جذب اسپانسر در این استان اقداماتی را انجام دهد تا هیئت تکواندو زنجان بتواند یک تیم مستقلی برای خود داشته باشد.

علی سپهری رئیس هیئت تکواندو استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بر حسب یک میلیون نفر در استان زنجان سه هزار و ۲۱۴ نفر ورزشکار در هیئت تکواندو استان زنجان جذب شده است، اظهار کرد: استان زنجان در رتبه اول در جذب ورزشکاران کسب کرده است.

وی افزود: از لحاظ کیفی و قهرمان پروری و نتیجه گرفتن هرچقدر ساختمان و...ساخته شود ولی یک مدال خوشرنگ کسب نشود  یعنی عملا هیچ کاری صورت نگرفته است. 

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ در استان ۹ مدال رنگین در در عرصه‌های بین‌المللی کسب شده است افزود: تیم‌هایی که در سال ۱۴۰۰ شروع به کار شد ۳ تیم از جمله تیم پوسمه بانوان با ۴۵ شرکت کننده، و لیگ نوجوان در رده‌های بانوان و آقایان در لیگ کشوری آماده هستند.

سپهری با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات مالی هئیت تکواندو توانست ۵ میزبانی مهم ورزشی را در استان برگزار کند، خاطرنشان کرد:  خوشبختانه استان زنجان توانست رتبه چهارم را در برنامه‌های فرهنگی فدراسیون کسب کند.

شایان ذکر است: در این جلسه بعد از برگزاری انتخابات، پیام جوادی به عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت تکواندو استان و ابوالفضل خدایی نیز به عنوان کارشناس خبره این هیئت انتخاب شدند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر