logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۶۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

باجه بانک ملت بخش چورزق طارم به دلیل ناکارآمدی جمع‌آوری شد

باجه-بانک-ملت-بخش-چورزق-طارم-به-دلیل-ناکارآمدی-جمع‌آوری-شد-
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه بانک ملت در بخش چورزق شهرستان طارم شعبه نداشته بلکه دارای باجه بوده است، گفت: بدلیل عدم کارا بودن و توجیه نداشتن این باجه، بانک ملت تصمیم به جمع آوری آن کرده است.

حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هر زمان شعبه هایی از بانک در سطح هر شهرستانی کارایی لازم در امور بانکی را نداشته باشد طبق قوانین موجود باید جمع‌آوری شود، اظهار داشت: باجه بانک ملت که در شهرستان طارم، بخش چورزق نیز در طول سال‌ها در حال خدمات رسانی بود به دلیل عدم کارا بودن در طول روز‌های گذشته جمع‌آوری شده است؛ بنابراین بحث پلمپ شعبه صحیح نیست.

وی بیان کرد: تمام مسئولان اعم از فرماندار، بخشدار و شهردار در شهرستان طارم با مدیر بانک ملت استان جلسه‌ای ترتیب داده و درخواست عدم تعطیلی این شعبه را داشته‌اند اما طبق اذعان مدیر بانک ملت دستوری که از تهران صادر شده باید شعب و باجه‌های ناکارآمد جمع آوری می شد بنابراین طبق فرمول های موجود شعبه بانک ملت چورزق طارم ناکارا است و صرفه‌ای برای بانک ندارد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: بعد از جمع‌آوری این شعبه از بانک ملت در بخش چورزق، حساب اشخاص به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملت در شهرستان طارم انتقال یافته است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری شعبه ناکارآمد تنها مختص شهرستان طارم نیست، عنوان کرد: بعد از ادغام دو بانک در سال گذشته در شهرستان ابهر دو شعبه رو به روی هم قرار داشت و همین امر سبب شد تا یکی از شعب جمع‌آوری شود. طبیعتا شعب ناکارآمد طبق دستور بانک مرکزی و دستور ستادهای بانک‌ها باید جمع‌آوری شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر