logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول برگزاری رویدادهای جهاد دانشگاهی زنجان:

رویداد دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود/ برگزاری کارگاه تجاری‌سازی ایده در رویداد دفاع مقدس

رویداد-دفاع-مقدس-در-زنجان-برگزار-می‌شود-برگزاری-کارگاه-تجاری‌سازی-ایده-در-رویداد-دفاع-مقدس
مسئول برگزاری رویدادهای جهاد دانشگاهی زنجان گفت: رویداد دفاع مقدس به روایت تولید محتوا و اثر فرهنگی در جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار می‌شود.

زهره امینی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به برگزاری رویداد دفاع مقدس به روایت تولید محتوا و اثر فرهنگی در جهاد دانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: این رویداد با محوریت شهادت و ایثار ازجان‌گذشتگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که مایل به شرکت در این رویداد هستند ایده‌ها را برای دبیرخانه این رویداد ارسال می‌کند، ابراز کرد: ما برای این افراد کارگاه‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم تا ایده‌های آن‌ها از یک ایده خام بیرون بیاید و تبدیل به ایده‌های قابلیت تجاری‌سازی تبدیل شود.

مسئول برگزاری رویدادهای جهاد دانشگاهی زنجان با اشاره به دوره‌هایی که در این رویداد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دوره بوم کسب‌وکار، دوره نحوه ارائه ایده و دوره بازاریابی در فضای مجازی برای متقاضیان این رویداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های منتوریک برای متقاضیان برگزار می‌شود، ادامه داد: به سه نفر برتر این رویداد فرهنگی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

امینی با بیان اینکه ایده نفرات برتر در نمایشگاه حفظ آثار به نمایش گذاشته خواهد شد، عنوان کرد: این دوره‌ها و کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت کارگاه‌های برگزار شده، افزود: امکان حضور ۱۰۰ نفر از متقاضیان در این دوره‌ها و کارگاه‌ها فراهم‌ شده است.

مسئول برگزاری رویدادهای جهاد دانشگاهی زنجان با بیان اینکه این کارگاه‌ها به‌صورت رایگان توسط جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها از روز ۲۷ اردیبهشت تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای مشابه در سال‌های گذشته، ادامه داد: این دهمین دوره برگزاری استارت آپ و رویداد دفاع مقدس است که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر