logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۶۵۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

عرضه مرغ و تخم‌مرغ پایین‌تر از قیمت مصوب در بازار استان زنجان/ عدم خرید مردم سبب ایجاد مازاد تولیدات در استان زنجان شده است

عرضه-مرغ-و-تخم‌مرغ-پایین‌تر-از-قیمت-مصوب-در-بازار-استان-زنجان-عدم-خرید-مردم-سبب-ایجاد-مازاد-تولیدات-در-استان-زنجان-شده-است-
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مرغ با قیمت ۴۷ هزار تومان و پایین‌تر از قیمت مصوب در حال توزیع و عرضه در بازار استان زنجان است، گفت: تخم مرغ نیز با ۸ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب عرضه می شود.

محمد علی صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بعد از اصلاح قیمت ‌ها در طول روز های گذشته، سقوط مصرف کنندگان را در پی داشته است و تقاضا برای مصرف اقلام کم شده است.

وی با بیان اینکه با تقاضای پایین برای مصرف مرغ، به اجبار باید کشتار ها کم شود افزود: از شب گذشته شرکت پشتیبانی دام در استان در حال خرید تضمینی مرغ با قیمت ۵۰ تا ۵۳ هزار تومان از مرغداران است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه روزانه بین ۱۰۰ تن مرغ کشتار و در سطح استان توزیع می‌شود، گفت: تناژ بالایی از این میزان مرغ در طول این روزها به دلیل عدم مصرف مازاد شده است و احتمال می رود در طول روز‌های پیشرو این امر تشدید یابد و مازاد بیشتر از حال حاضر شود‌.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان زنجان مرغ پایین تر از قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد، عنوان کرد: قیمت امروز مرغ در بازار زنجان ۴۷ هزار تومان است.

صادقی تصریح کرد: قیمت مصوب ۴۰ هزار تومان مرغ در درب مرغداری نیز از شب گذشته به ۳۰ هزار تومان کاهش یافته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر استان در پیک تولید تخم مرغ قرار دارد گفت: متاسفانه در حال حاضر میزان خرید تخم مرغ به شدت پایین آمده است، با این حال تخم مرغ ۸ هزار تومان پایین تر از قیمت مصوب در حال عرضه در بازار استان است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر