logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۶۴۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفت‌وگو با موج رسا:

۱۸ تن روغن و ماکارونی احتکار شده در شهرستان ابهر کشف شد/ پلمپ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در ابهر به دلیل گرانفروشی

۱۸-تن-روغن-و-ماکارونی-احتکار-شده-در-شهرستان-ابهر-کشف-شد-پلمپ-فروشگاه-زنجیره‌ای-بزرگ-در-ابهر-به-دلیل-گرانفروشی
فرماندار ابهر با بیان اینکه در طول چند روز گذشته ۱۸ تن روغن و ماکارونی احتکار شده در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای نیز به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان ابهر نظارتها بسیار جدی و بیشتر شده است، اظهار داشت: با این که چندین گروه نظارت در سطح شهرستان فعال بود اما از روز گذشته بسیج و تعدادی از کارکنان ادارات نیز برای رصد و کنترل بازار در حال همراهی سایر اکیپ‌های نظارتی هستند.

وی افزود: نظارت در تمام طول روز یعنی صبح و عصر در سطح شهرها و روستاها انجام می‌شود، با این شرایط حتی در ساعات پایانی شب نیز بنده شخصا جهت نظارت به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنم، فاکتور‌های فروش در جهت ممانعت از گران‌فروشی و کم فروشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه برخوردهای جدی با نانوایی‌ها در این چند روز به لحاظ کم‌فروشی انجام گرفته و در این راستا چندین واحد پلمپ شده است، گفت: چند واحد نانوایی نیز برای لغو پروانه به مراجع قضایی معرفی شده است. با این وجود در کنار این امر چندین نانوایی نیز به دلیل کیفیت مناسب پخت مورد تشویق قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه با کلیه متخلفان برخورد انجام می‌شود و فرقی ندارد که فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای باشد یا مغازه کوچک، گفت: روز گذشته یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای شهرستان ابهر به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد.

ذوالقدر عنوان کرد: در طول چند روز گذشته ۸ انبار احتکار در سطح شهرستان ابهر شناسایی شده است و قریب به ۱۸ تن روغن، ماکارونی از این انبار‌ها کشف و ضبط شده است. با این وجود در روز گذشته نیز ۱۱۰ کیسه آرد یارانه ای نوع یک احتکار شده در یک انبار شناسایی و مورد کشف قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کالاهای ضبط شده با قیمت‌های قبل در بازار‌ها و مراکز فروش سطح شهرستان با اطلاع رسانی داده شده به مردم به فروش رسید، تصریح کرد: حجمی از کالاها نیز بین خانواده‌های نیازمند بهزیستی و زندانیان به رایگان توزیع شد که این اقدام بزرگی به شمار می‌رود.

فرماندار ابهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه کالاها در سطح شهرستان تامین شده و چند فروشگاه نیز به طور خاص تعیین شده تا روغن در این فروشگاه‌ها توزیع شود. با این وجود در حال حاضر روغن در تمام قفسه‌های فروشگاه‌ها موجود است و مشکل خاصی در حال حاضر وجود ندارد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر