logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

برنامه های فرهنگی زنجان بدون کوچکترین حاشیه برگزار می شود/دستگاه های فرهنگی برای حل معضلات اجتماعی ورود کنند

برنامه-های-فرهنگی-زنجان-بدون-کوچکترین-حاشیه-برگزار-می-شود-دستگاه-های-فرهنگی-برای-حل-معضلات-اجتماعی-ورود-کنند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: جشنواره ها و برنامه های فرهنگی استان زنجان بدون کوچکترین حاشیه برگزار می شود که نشانگر همکاری بین دستگاه های فرهنگی استان است.

به گزارش موج رسا; مسیح الله سلطانی در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان زنجان اظهار داشت:در استان زنجان 22 دستگاه فرهنگی به عنوان نهادهای عمومی و غیر دولتی اقدامات چشمگیری را در سال های مختلف انجام داده اند.

وی با اشاره به همکاری خوب حوزه هنری استان زنجان با کارگروه فرهنگی و اجتماعی به عنوان متولی مسائل فرهنگی استان،ادامه داد:خوشبختانه همکاری و همراهی در بخش های مختلف خوب بوده است که نتیجه آن را در عرصه اجتماع شاهد هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در ایام عاشورای حسینی در سطح ملی و بین المللی مطرح است،افزود: دسته های عزاداری مردم زنجان چشم جهانیان را متوجه زنجان می کند.

سلطانی با اشاره به اینکه در این استان برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری برنامه های موسیقی و نشست های فرهنگی برگزار می شود،خاطرنشان کرد: جشنواره ها و برنامه های فرهنگی استان زنجان بدون کوچکترین حاشیه برگزار می شود که نشانگر همکاری بین دستگاه های فرهنگی استان است.

وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی با بخشنامه و دستور قابل اجرا نیست،گفت: توجه به سنت ها و آداب و رسوم کهن در برنامه های فرهنگی استان گنجانده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد :در اجرای برنامه های فرهنگی همه ساله دولت کمک های مالی خود را دریغ نمی کند تا برنامه های فاخر فرهنگی در استان اجرایی شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه برنامه های دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی از جمله حوزه هنری باید در بین مردم پررنگ تر باشد،گفت: حوزه هنری زنجان همکاری خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی دارد.

سلطانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای ورود جدی دستگاه های فرهنگی به بحث معضلات اجتماعی، بیان داشت: در حال حاضر 18 دستگاه دولتی و نهادهای عمومی می توانند در بحث آسیب های اجتماعی ورود یابند.

وی پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را یکی از راه های جلوگیری از درگیر شدن این قشر با معضلات اجتماعی عنوان کرد و گفت: حوزه هنری می تواند به خوبی در این موضوع ورود کند.

این مسئول با بیان اینکه جوانان نیاز به راهنمایی برای حل مشکلات خود دارند،گفت:در کنار نهادهای دولتی وظیفه نهادهای غیر دولتی است که مسائل جوانان را درک کنند تا نسل جوان و سالم را تربیت کنیم.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ ]
جناب آقای سلطانی جنابعالی قبل از مدیریت جزئی از افراد فرهنگی وحداقل مطلع استان بودید در بازه زمانی 5 سال اخیر چند تا برنامه هنری وفعالیت هنری برگزار شده که حاشیه هم داشته باشد وقتی برنامه ای برگزار نشده واقعا چگونه ادعا می کنید بدون حاشیه بوده استان زنجان مهمترین استانی است که هنر وفعالیت های هنری در آن صد درصد تعطیل شده وهنرمندان بی شماری طرد ورانده شدن وافراد مختلف را بعنوان هنرمند در استان معرفی کردن مراکز هنری فرهنگی در اخیتار ومدیریت نه تنها افراد غیرهنری بلکه در اختیار افرادی است که سالها ترمز کش فعالیت هنری وهنرمندان وبیگانه از وادی هنر است آقای سلطانی عزیز هنر در استان چرا تاوان باید پرداخت کند یک بازنشسته ارشاد از پست کتابداری که بعد ازسی سال کار یک کتاب هم نخوانده ولی اینک مدیر مرکز فرهنگی هنری زنجان برادر شکل ظلم عوض شده امروز با آدم بی دغدغه جلوی پیشرفت وفعالیت گرفته می شود
فرم ارسال نظر