logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۶۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مشخصات کارتخوان‌های 1400 نانوایی زنجان در سامانه مربوطه بارگذاری شد/ مشکلی از بابت تامین به‌موقع و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد

مشخصات-کارتخوان‌های-1400-نانوایی-زنجان-در-سامانه-مربوطه-بارگذاری-شد-مشکلی-از-بابت-تامین-به‌موقع-و-مستمر-کالاهای-اساسی-وجود-ندارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل این سازمان و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان گفت: مشخصات کامل دستگاه‌های کارتخوان حدود 1400 واحد نانوایی در این طرح قابل استفاده می‌شود که در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح عرضه نان به روش جدید از روزهای آینده در استان زنجان اظهار داشت: متولی طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان، جهاد کشاورزی و استانداری است و سازمان صنعت، معدن و تجارت، نقش پشتیبانی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان صمت و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایان، مشخصات کامل تمام دستگاه‌های کارتخوان که در این طرح قابل استفاده خواهند بود را اخذ و در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است.

فغفوری با اشاره به بارگذاری مشخصات کارتخوان‌های حدود 1400 واحد نانوایی در سامانه مربوطه افزود: مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه نانوایان، آمادگی کامل برای شروع اجرای این طرح را دارد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات اولیه این طرح فراهم شده است، تصریح کرد: زمان و نحوه اجرای طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان از طریق استانداری اعلام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص دغدغه و نگرانی مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی گفت: هیچگونه نگرانی از بابت تامین کافی، به‌موقع و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد و اقلام اساسی به اندازه کافی در انبار و بخش‌های مختلف وجود دارد.

وی با بیان اینکه شیوه و مدل اجرایی تخصیص یارانه کالاها به‌صورت کشوری اعلام می‌شود، اظهار داشت: نحوه تخصیص یارانه کالاها اینکه نقدی یا کالابرگ و یا به هر طریق دیگر باشد به‌صورت متمرکز و کشوری اعلام می‌شود تا مردم بتوانند کالاها را با قیمت قبل خریداری کنند و فقط نحوه تخصیص یارانه آن تغییر پیدا کند.

فغفوری با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی نسبت به تامین به‌موقع، کافی و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد، ابراز کرد: برای مثال؛ هم‌اکنون ماکارانی با قیمت جدید به وفور در بازار موجود است و روغن خوراکی نیز به مرور توزیع می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر