logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا،

تیم ملی تکواندو ایران موفق به کسب دو مدال طلا در المپیک برزیل شد

تیم-ملی-تکواندو-ایران-موفق-به-کسب-دو-مدال-طلا-در-المپیک-برزیل-شد
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به حضور یک ورزشکار زنجانی در ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های پومسه المیک برزیل، گفت: تیم ملی ایران موفق به کسب دو مدال طلا شد.

علی سپهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور نگار مدد خانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان به المپیک برزیل، اظهار کرد: مددخانی به عنوان سرمربی تیم ملی پوسه ناشنوایان ایران در رقابت های المپیک 2021 برزیل حضور داشت.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا و نقره در بخش انفرای و یک مدال طلا در بخش تیمی در این دوره از رقابت ها، ابراز کرد: مرتضی رضاصفت در پومسه انفرادی در بین ۱۱ تیم در مرحله فینال با ۷.۲۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه مریم خدابنده از بین ۹ تیم شرکت‌کننده در مرحله فینال با ۶.۹۰ امتیاز با پومسه‌کار کره‌ای مساوی کرد اما چون‌ نمره اجرای خدابنده بالا بود موفق به کسب مدال طلا شد.

وی با بیان اینکه در پایان پنجمین روز این رقابت‌ها، پومسه‌کاران ایران در بخش تیمی با ترکیب مریم خدابنده و مرتضی رضاصفت که هدایت آن را نگار مددخانی از زنجان و مهدی صمدیان‌تبار بر عهده داشتند، به مصاف حریفان خود رفتند، عنوان کرد: تیم دو نفره ایران در فینال این بخش با کسب ۷.۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

سپهری با اشاره به ورود تیم ملی تکواندو ناشنوایان به کشور، ادامه داد: از ورزشکاران زنجانی در بازگشت از این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب استقبال و تجلیل خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر