logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۶۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست بهزیستی استان زنجان خبرداد؛

جمع آوری ۵۵۰ میلیون تومان زکات فطره در استان زنجان توسط بهزیستی

جمع-آوری-۵۵۰-میلیون-تومان-زکات-فطره-در-استان-زنجان-توسط-بهزیستی
سرپرست بهزیستی استان زنجان از جمع آوری نزدیک به 550 میلیون تومان زکات فطره خبر داد و گفت: این مبلغ از158 صندوق مشترک با کمیته امداد، 27 پایگاه و 14 موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند جمع آوری شده است.

سلمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوع دوست استان تقدیر کرد و گفت: مبالغ جمع آوری شده در بین بیش از 3 هزار خانوار تحت پوشش توزیع شده است

حسینی با بیان اینکه تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می توانند بصورت نقدی و غیر نقدی و کمک های داوطلبانه در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند یادآور شد: مردم مومن و نیک اندیش استان همزمان با پویش ضیافت مهربانی در ماه رمضان بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی جامعه هدف بهزیستی را یاری نمودند.

وی اضافه کرد: خیرین دیار کریمان با شرکت در پویش ضیافت مهربانی 2 هزار و 500 بسته معیشتی در کلیه شهرستانها  و بین اقشار آسیب پذیر،افراد دارای معلولیت ،زنان سرپرست خانوار، ایتام و ....توزیع کردند.

سرپرست بهزیستی خاطر نشان کرد : کسانی که تاکنون موفق نشدند زکات فطره خود را پرداخت کنند، می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری ازطریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ واریز نمایند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر