logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۶۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

اندیشه اسلامی منشا تولید نظریه‌های علمی در ایران است/ لزوم تقدیر از مربیان انتظامی

اندیشه-اسلامی-منشا-تولید-نظریه‌های-علمی-در-ایران-است-لزوم-تقدیر-از-مربیان-انتظامی-
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه معلمی شغل نیست که بازنشستگی داشت باشد، گفت: ملت ایران بعد از ظهور و بروز اندیشه اسلامی در این مرز و بوم همیشه منشاء تولید نظریه های علمی بوده اند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در مراسم تجلیل مربیان و مدرسان انتظامی استان زنجان اظهار کرد: تجربه معلمی یک تجربه خاص است که تا زمانی که در این مسیر عشق معلمی نباشد و مجنون وار حرکت نکنی مزه معلمی را درک خواهی کرد.

وی با بیان اینکه معلمی عشقی از جنس خدایی بودن است، ابراز کرد: اولین کلمه‌ای که در دین اسلام به پیامبر وحی شد واژه بخوان بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه خداوند این کلمه را در کسوت یک معلم به روح و جسم پیامبر نازل کرد، تصریح کرد: اولین معلم انسان خدا بود و اوسط معلمان خداست و کمال و نهایت ابدیت معلمی نیز خداوند است.

وی با بیان اینکه از ازل تا ابد این حس معلمی است که زیباترین حس خدایی است، عنوان کرد: خداوند انسان را فهیم و دانا می‌خواهد و به واسطه معلم است که این خواست خود و منویات خویش را در طول تاریخ دنبال کرده است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه مکتب و اندیشه معلم جایگاه خاصی دارد، عنوان کرد: شغل معلمی بسیار شریف، ارزشمند و در راستای تعلیم و تربیت و تعالی آحاد مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر معلمان نباشند شهید شهریاری ها و شهید مطهری‌ها در تاریخ انقلاب دیده نمی‌شود، تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم که در ابعاد مختلف جامعه شان و منزلت جامعه فرهنگیان در عالی ترین شکل خود حفظ شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه معلمی شغل نیست که بازنشستگی داشت باشد، ابراز کرد: ملت ایران بعد از ظهور و بروز اندیشه اسلامی در این مرز و بوم همیشه منشاء تولید نظریه های علمی بوده اند.

وی با بیان اینکه ما این توانمندی‌ها را پاس می داریم، تصریح کرد: ما وظیفه داریم از معلمان و کسانی که به دانستن کمک می کنند در بدنه انتظامی در سطح استان و کشور تقدیر و تجلیل کنیم.

سردار جهانبخش با بیان این که جزو ۱۰ نفر اول معلمان ممیزی قطعی کشور بودم، افزود: هشت سال در سطح دانشگاه های ارومیه تدریس کرده‌ام و قدم برداشتن در عرصه معلمی مهم ترین ذخیره ما در حیات بشری خواهد بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر