logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۶۳۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان زنجان در اولین روز ثبت نام/ ۴۴۳ نفر از افراد در اولویت ثبت نام حج تمتع استان زنجان بالای ۶۵ سال هستند

تکمیل-۷۰-درصد-ظرفیت-کاروان‌های-حج-تمتع-استان-زنجان-در-اولین-روز-ثبت-نام-۴۴۳-نفر-از-افراد-در-اولویت-ثبت-نام-حج-تمتع-استان-زنجان-بالای-۶۵-سال-هستند
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: در اولین روز ثبت نام زائران حج تمتع، ۷۰ درصد ظرفیت کاروان‌های زنجان تکمیل شد.

 ابراهیم احدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در اولین روز ثبت نام زائران حج تمتع، ۷۰ درصد ظرفیت کاروان‌های زنجان تکمیل شد، اظهار کرد: حجاج زنجانی در سال جاری در قالب ۴ کاروان و به تعداد ۴۹۵ نفر به سرزمین وحی مشرف می شوند.

وی افزود: ۱۸ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی جهت خدمتگزاری به ضیوف الرحمن زائران را همراهی خواهند کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: قیمت کاروان ها از ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بر اساس درجه ها متغیر است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام بر اساس تاریخ ودیعه گذاران و نوبت ثبت نام است، گفت: دارندگان ودیعه ثبت نامی تا تاریخ ۲۲ خرداد ۸۶ اولویت دارند، بعد از مراجعه این افراد اگر ظرفیت خالی در کاروان ها باشد تاریخ های بعدی جهت ثبت نام دعوت خواهند شد.

احدی تاکید کرد: در این فرآیند ضرورتی برای داشتن سرعت عمل نیست بر اساس نوبت حتی اگر افراد مراجعه نکنند جهت یادآوری پیامک ارسال می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ از ۱۱۳۵ سهمیه اعزام به حج ۱۱۰۹ نفر ثبت نام کرده‌ بودند، گفت: امسال با کاهش ظرفیت‌ها، ظرفیت استان زنجان برای اعزام زائران به ۴۹۵ نفر رسیده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط عربستان و عدم اعزام زائران بالای ۶۵ سال، برخی از افراد ثبت نام کننده در سال ۹۹ از اعزام باز می مانند با این شرایط در استان زنجان نیز ۴۴۳ نفر از ثبت نامی های سال ۹۹ در حال حاضر بالای ۶۵ سال هستند و نمی توانند امسال به حج مشرف شوند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر