logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۶۳۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم تاکید کرد

لزوم اجرای طرح رتبه بندی معلمان/ مردم به برخی از شایعات در مورد طرح یارانه نان توجه نکنند

لزوم-اجرای-طرح-رتبه-بندی-معلمان-مردم-به-برخی-از-شایعات-در-مورد-طرح-یارانه-نان-توجه-نکنند
امام جمعه طارم با بیان اینکه معلم نباید در حوزه معیشت دغدغه ای داشته باشد تا بتواند کارهای تربیتی و آموزشی خود را انجام دهد، گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان حق معلمان است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری با کلام و قلم خود حامی واقعی قرآن و اسلام بود.

وی با بیان اینکه معلم نباید در حوزه معیشت دغدغه ای داشته باشد تا بتواند کارهای تربیتی و آموزشی خود را انجام دهد، ابراز کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان حق معلمان است.

امام جمعه طارم با بیان اینکه آینده این مرز و بوم در دستان دانش آموزان و دانشجویانی است که اکنون در حال تحصیل هستند، تاکید کرد: معلمان و اساتید باید در تربیت دانش آموزان و دانشجویان نهایت تلاش را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم از این دولت انتظار بالایی دارند، تصریح کرد: دولت کارهای بسیار زیادی تا به امروز انجام داده است و باید کارهای زیادی دیگری از جمله مهار تورم را نیز انجام دهد.

منصوری با اشاره به دلایل گرانی مارونی و روغن، عنوان کرد: کارخانه داران زمانی که فهمیدن دولت یارانه آرد را قطع خواهد کرد تولیدات خود را دپو و یا صادر کردند.

منصوری با اشاره به احتکار سودجویان و دلالان، ادامه داد: جنگ اوکراین و روسیه در این دست از مسائل بی‌تأثیر نیست.

وی با بیان اینکه برخی از نانوایی ها آرد یارانه ای دریافت می کنند و آن را در بازار آزاد می فروشند، تاکید کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و قرار نیست نان مصرفی مردم کم شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر