logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۶۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پارک خانواده غرب زنجان فاقد امکانات حداقلی است/ برای ارزیابی عملکرد شهردار حداقل 6 ماه باید فرصت داد

پارک-خانواده-غرب-زنجان-فاقد-امکانات-حداقلی-است-برای-ارزیابی-عملکرد-شهردار-حداقل-6-ماه-باید-فرصت-داد
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طی بازدیدی که از پارک خانواده غرب زنجان داشتیم، نواقص زیادی از جهت زیباسازی، امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز دارد که باید تکمیل و تجهیز شود.

انسیه ابوبصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پارک بانوان غرب شهر زنجان ابتدا با عنوان بانوان احداث شده بود اما سپس کاربری آن تبدیل به پارک خانواده شد.

وی در خصوص علت این امر خاطرنشان کرد: حصارها و حفاظ‌هایی که باید در پارک غرب زنجان جهت تامین امنیت روحی و روانی و همچنین موازین شرعی و قانونی لحاظ می‌شد، مقدور نشد تا بانوان بتوانند از این پارک استفاده کنند.

ابوبصیری افزود: مجتمع‌های مسکونی مشرف به پارک بانوان غرب زنجان نیز دلیل بعدی بود که این قضیه با موضوع بهره‌برداری پارک توسط بانوان را ساقط کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بنا به دلایل مذکور از پارک موجود در غرب زنجان به عنوان پارک خانواده استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: طی بازدیدی که از پارک خانواده غرب زنجان داشتیم، نواقص زیادی از جهت زیباسازی، امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز دارد که باید تکمیل و تجهیز شود.

ابوبصیری با بیان اینکه به دنبال این هستیم که این امکانات در آنجا تکمیل شود، افزود: فضای سبز پارک خانواده در خور شان اهالی آن مناطق نیست و پارک خانواده از هیچگونه امکانات تفریحی و رفاهی لازم برخوردار نیست که برای بهره‌مندی خانواده‌ها باید تامین تامین شود.

وی با بیان اینکه پارک خانواده، نواقص خیلی زیادی دارد، تصریح کرد: هرگونه امکاناتی که بتواند خدماتی به شهروندان و خانواده‌ها ارائه دهد در آنجا وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امکانات پارک خانواده، ضعیف است و حداقل‌ها هم موجود نیست، گفت: حتی فضای سبزی که از کاشت درختان، چمن و گل‌کاری ایجاد شده هم ضعیف است و به دنبال این هستیم که امکانات، فضای سبز و تجهیزات تفریحی و رفاهی لازم برای استفاده خانواده‌ها فراهم شود.

وی ابراز کرد: امیدواریم امکانات لازم برای پارک خانواده غرب زنجان تامین و تجهیز شود تا شرمنده خانواده‌ها نشویم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به ارزیابی عملکرد شهردار زنجان اظهار داشت: فعلا برای ارزیابی عملکرد شهردار زنجان زود است و حداقل 6 ماه از مدت فعالیت شهرداری باید بگذرد تا عملکرد وی را ارزیابی و نقاط قوت و ضعف را بگوییم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر