logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۶۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بدهی ۳۲۰ میلیارد تومانی شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان به پیمانکاران سد سازی/ اعتبارات تخصیص یافته به سد سازی در زنجان ۱۶۰ میلیارد تومان است

بدهی-۳۲۰-میلیارد-تومانی-شرکت-آب-منطقه‌ای-استان-زنجان-به-پیمانکاران-سد-سازی-اعتبارات-تخصیص-یافته-به-سد-سازی-در-زنجان-۱۶۰-میلیارد-تومان-است
مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مبلغ بودجه تخصیص یافته به سد سازی در استان زنجان در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۶۰ میلیارد تومان بود، گفت: در حال حاضر شرکت آب منطقه‌ای به پیمانکاران سد ساز و مشاوران ۳۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه جمع اعتبارات مصوب شده از بودجه سال ۱۴۰۰ برای تکمیل سد‌های استان ۱۶۰ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: مصوب بودجه ۸۵ میلیارد تومان بود اما شرکت به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان دیگر نیز از طریق ظرفیت‌های بودجه همچون تهاتر که جزو مصوبات مجلس نبود؛ استفاده کرد.

وی با بیان اینکه میزان بودجه شرکت آب منطقه‌ای زنجان تقریبا با تهاتر تا دو برابر افزایش یافت، افزود: مبلغ تخصیص یافته از مبلغ مذکور به استان تاکنون به میزان ۹۲ درصد بوده است که می توان گفت تقریبا ۱۰۰ درصد تخصیص انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه کمبود اعتبارات سبب شده تا هر ساله مبلغی به عنوان بدهی به پیمانکار توسط شرکت آب منطقه‌ای وجود داشته باشد، گفت: در حال حاضر شرکت آب منطقه‌ای استان ۳۲۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و مشاوران سد ساز دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بدهی شرکت به پیمانکاران سد مراش با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان است، گفت: اگر ماده ۵۶ که در مصوبات سفر ریاست جمهوری به زنجان نیز آمده بود، اجرا شود و پرداخت بدهی کامل می‌شود، روند کار سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

افشاری با بیان اینکه هدف احداث سد مراش تامین آب شرب شهرهای ماهنشان و دندی و ۱۲۲ روستای مسیر و حق آبه های پایین دست آنها است، گفت: قرار است از طریق اعتبارت مندرج در ماده ۵۶، به مبلغ ۲۷۷ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه طول خط آبرسانی به شهرها و روستاهای مورد نظر از طریق سد مراش ۷۸ کیلومتر است، خاطر نشان کرد: پیشرفت احداث این خط آبرسانی ۱۳ درصد است و تا کنون برای این پروژه ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای امسال نیز ۵۴ میلیارد تومان برای آن اختصاص داده شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر